اقتصاد
کد مطلب: ۳۲۲۰۴
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲

این گروه از بازنشستگان پایان این ماه ۱۰ درصد بیشتر حقوق دریافت می‌کنند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان تا هفته اول اسفند خبر داد.

اطلاعات نوشت: سیدصولت مرتضوی گفت: میزان عیدی کارگرانی که به مدت ۱۲ ماه در طول سال کار کرده اند، معادل ۲ ماه حقوق دریافتی آن‌ها در طول سال خواهد بود  که باید از سوی کارفرمایان پرداخت ‌شود.

این شماره ملی ۳۰۰ میلیون تومان می‌ارزد!

همچنین میزان عیدی بازنشستگان و کارمندان طبق مصوبه‌ای هیات وزیران ۲ میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده که هفته اول اسفند به حساب آنها واریز می شود. البته با داشتن همسر ۷۰۰ هزار تومان و هر فرزند ۳۰۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: منابع مالی لازم برای پرداخت عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان فراهم شده و حتما ظرف روزهای آتی فرایند واریز آغاز خواهد شد.

 شایان ذکر است: عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تأمین اجتماعی هم تا هفته اول اسفند واریز می شود.هر بازنشسته و مستمری بگیر صندوق تأمین اجتماعی امسال ۲ میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت می کند و به افراد متاهل ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند کمتر از 18 سال ۳۰۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد.

خبر دیگری در همین رابطه حاکیست: بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق لشگری هم از هفته جاری مشمول افزایش 10 درصدی حقوق می‌شوند.

طبق بخشنامه شماره ۱۷۸۹۳۴ صادره از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، افزایش ۱۰ درصدی حقوق با استناد به تبصره ۳ ماده ۱۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری همراه با حقوق بهمن‌ به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح واریز خواهد شد احکام حقوقی بازنشستگان لشگری طی همین هفته با ارقام و امتیازات جدید در سامانه (ساتا) بارگذاری خواهد شد.

خبر دیگری حاکیست: رضا فیضی نژاد معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری هم اعلام کرد: حکم بازنشستگی بیش از یک هزار نفر از بازنشستگان «سازمان آموزش و پرورش استثنایی» مشمول صادر شده و در پایان بهمن حقوق بازنشستگی، معوقات و عیدی پایان سال به صورت یکجا به حساب این افراد واریز می شود.

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
Kuwait
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۲
۰
متاسفانه متاسفانه دروغگویی وریاکاری بشدت باعث بی اعتباری دین و ایمان مردم شده، خودتان میدانید اما اگر واقعا مسلمان هستید دروغگویی را کنار بگذارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
۰
خدالعنتتان کند هرفرزندسیصدهزار....اون سیصدهزار ب توله های خودتان بدین..ببینین قبول میکنن باهاش برن تاسرکوچه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
۰
چقدراین وزیرکار روداره واقعاخجالت نمی کشید بااین مبلغ عیدی ...خودتون چقدر عيدی وپاداش می گیریدیک صدمش روبه بازنشسته بدین شرمنده خانواده نشه
مادر بزرگ
United States of America
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
۰
یک خبر را که همه ازش آگاه هستند باتعییر کلمات چند بار تکرار کردید چرا ؟؟؟؟؟
بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
۰
یعنی بازنشستگان لشکری این ماه ۱۰ درصد به حقوقشان اضافه می شود و دوباره فروردین همراه با بقیه بازنشستگان ۲۰ درصد دیگه به حقوقشان اصافه خواهد شد. بازنشستگان کشوری بروند کشکشان را بساوند.
بازنشسته
Bulgaria
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
۰
آقای صولتی شماهم همینقدر عیدی میگیرید. اگربیش ازاین باشه پول دارو بشه واست
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
۰
سلام خسته نباشیدببخشیدبابای من بازنشسته هستش ولی تاالان معوقات وا ریزنشده بازنشسته مستمربگیرتامین اجتماعی رستمعلی حیدری توروخدابررسی کنید
ناشناس
United States of America
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
۱
خسته نشدید از این همه اخبار تکراری9
جلال
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
۰
به نظرم بازنشستگان تأمین اجتماعی شدن گوشت نذری وچه عزاباشدوچه سوروسات ذبح میشوند برای گرفتن عیدی کارگرنیستیم اماوقتی که صندوقهای بازنشستگی لشگری وکشوری ۱۰درصدازبهمن ماه اضافه میشه اونوقت میشیم کارگری بازنشسته تأمین اجتماعی وبااین روش حق بازنشستگان ومستمری بگیران تأمین اجتماعی خورده میشه وآبم روش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
۰
در خصوص حقوق نیروهای مسلح، چرا نظام هماهنگ حقوق وخدمات کشوری را اجرا نمیکنید، برابر قانون نظام هماهنگ حقوق نیروهای مسلح با توجه به سختی شغل که معرض خطرات جانی هستند می‌بایست 25 درصد بیشتر از کارکنان دولت دریافت نمایند ولی الان از خیلی از کارکنان دولت ازجمله شرکت نفت کمتر دریافت می‌کنند
حمید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
۰
خدا ازتون نگذره حق خودمونم بخوای بدین هزارتا بامبول درمیارین این زیر هیجده سال از کجادر آوردین مگه بچه های بالای هیجده سال خرج ندارن خدا لعنتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
۰
خدا همتون لعنت کنه روزگار هم سیاه کردید
طمراث البرزی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
۰
درود بر لشکری سلام بر کشوری
سیفی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
۰
واقعا مسئولان با این مقدار عیدی می توانند عید خوبی داشته باشند ؟؟؟؟؟؟
چرا به مردم ظلم می کنید !!!
صادق
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
۰
دو میلیون وپونصد زیاده کمتر ش کنید ضرر نکنید
محرمغلی اقابیگی رپدپشتی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶
۰
چرا اینقدر دورغ چاپ میکنید خسته نمیشد بخدا باید جواب پس بدهید پیش خداوند متعال من...ا....توفیق
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
۰
تاوقتی به حسباب بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز نشده دقیقأ مشخص نیست. دروغهای تکراری را تمام کنید. این مسئول و دستوردهنده، دریغ از یک مرحله کوچک اجرا، کی عملی خواهد شد نامشخص. طلبهای گذشته کی محاسبه وپرداخت خواهد شد بازنامشخص. پرداخت عیدی 2ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی، همانند دوران اشتغال کی اجرایی خ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۶
۰
کسیکه ۷۰ سالش است وبازنشسته بنظر شما بچه توی خونه داره که وعده پرداخت بهش میدهید ویاهمسر؟ روی شعور مردم چه حسابی میکنید فکرشما سؤ استفاده از قشر ضعیف است با وعده های پوچ بی ارزش
ناشناس
Germany
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
۰
هیچ وقت این خبرها صحیح نبوده
یک بازنشسته بیماروسخت گرفتارودارای مشکلات
United States of America
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
۰
باسلام وخسته نباشیدچرابه بازنشستگان کشوری به همسران و فرزندانشان 700ویا300تومن نمیدهیدچرایارانه فجرانه به کشوری هاندادین چراعیدی تامین اجتماعی برابردوماه حقوق هست اما برای کشوری یکماه.خواهشابین بازنشستگان فرق نزاریدهردودراداره جات کارکردن وزحمت کشیدن.
عل
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
۰
سال ۶۲به کارمندان وبازنشستگان عیدی یک سکه تمام دادند یعنی حالا هم یک سکه عیدی می دادند سی وپنج ملیون عیدی بود نه دومیلیونو پانصد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
۰
در اسلام بزرگترین گناه دروغ هست ولی متاسفا نه بزرگترین دروغگو مسو الان ما هستند خدا خیر شان بده
مستمری بگیر تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
۰
این همه که دارید از کمی و ناچیز بودن شکایت می کنید هیچی عایدتان نمیشه مسئولین فکر می کنند ما انسان نیستیم البته از شما سروران معذرت می خوام که مجبورم از این کلمات زشت استفاده می کنم بله دید مسیولین نسبت به ما مانند یک حیوان است که مقدار کمی غذا و آب بدین تمام ، الیته مقصر هم خودمان هستیم
حسین کارگزاری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
۰
کاری نکردید که نفع مردم باشد همه این تغییرها همه اش بنفع دولت است دلتون هیچ وقت برای این مردم به درد نمیآیید فقط فکر خودتان هستید .دولت مردان حنایتان رنگی ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
۰
آیا خانواده های محترم با مبلغ عیدی کارمندی در این روزگاری تحمل کنند ؟؟هرگز به امید عدالت بزودی انشالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
۰
درود وقت بخیر
چرا فقط لشکری؟؟ اونا که حقوقشون بد نیست
بازنشستگان فرهنگی وبعضی ارگانها خیلی پایینه
چرا حقوق مارو افزایش نمیدید
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
۰
چرا فقط دروغ تحویل ملت میدین حقوق بهمن ماه. واریز شد یک ریال هم اضافه نشد به دروغ فقط میگید خجالت از خودتون نمی‌کشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
۰
چرا به حقوق بازنشسته های کشوری مخصوصا آموزش و پرورش ۱۰ درصد اضافه نمیشه که حقوقشان از همه بازنشسته ها کمتره،بخدا خجالت هم خوب چیزیه
ح
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
۰
خاکبرسرتانبااین اضافه حقوق ها دوتومان اضافه میشود چندبرابر گرانیها بالامیرود ب چه دردمیخورد ای مسئولین شما نیتوانیدبااین حقوقهای اندک زندگط کنید مرگ بادبرشما ضعیفان را چه فرض کردین ای ستمگران ک باستمهایتان مردم را دین زده وگمراه کردین رای هم میخواهید۰خودتان مردم راازصحنه بدورکردین نفرین برشما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
۰
جناب آقای صولت شماکه الان میزان حق وباطل دربرداشته هستید آیا خودتان بااین عیدی امسال نوروز را سپری می کنید من یک باز نشسته هستم زنم را از دست داده ام ولی دارای عروس وداماد ونوه وغیره وبزرگ فامیل می باشم آیا با این عیدی که حتی پول خرید لباس هم نمی‌شود باید چطور ابرو داری کنم کمی انصاف داشته باش وازخد
حسینی نژاد
France
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
۰
سلام خسته نباشید انشاا تندرست باشید لطفاً خط سایتتون خیلی ریزه درستش کنید چشممون نمیبینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
۰
شما مسئولین میگین افزایش حقوق امسال برای همه 20 ذرصد است بعد برای یه عده ارگان مثل بازنشستگان نیروهای مسلح الان 10 درصد اضافه میشه دوباره تو عید هم 20 درصد اضافه میشه یعنی در واقع 35 درصد اضافه میشه پس ما بازنشستگان تامین اجتماعی با این حقوق حداقل بگیر چکار میخواهید بکنید واقعا که ?
با زنشسته فقیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
۰
اقای مرتضوی اگر دین نداری لااقل آزاده باش فردایی هم هست
ناشناس
Germany
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
۰
سلام خدالعنتشون کنه باحقوق وعیدی دادنشون الهی سرطان بگیرن زندگی مردم به فسادکشیدن
ناشناس
Germany
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
۰
سلام خدالعنتشون کنه باحقوق وعیدی دادنشون الهی سرطان بگیرن زندگی مردم به فسادکشیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
۰
خاک بر سرتون خودتون کشتین اینم بریزید توجیب خودتون پس بچه‌ها ی که سنشون بالای ا8 ساله هیچی خدا لعنتی ها
محمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
۰
اخه چه وامی کووام من بازنشسته تامین اجتماعی هستم برای عمل چشمم نیازبه ۷میلیون دارم میگن باید۳ماه ۱۰میلیون بزاری تا۷میلیون بگیری اخه ای ۱۰میلیون داشتم وام نمیخواستم هرکجای خبربازمیکنی وام فوری تاکی دروغ
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
۰
بری وام روی کارت یارانه به بانک ملی مراجه کردم گفتم بهم خندیدن گفت خواب دیدی اخه چه وامی که ماسراغ نداریم حتمن رفتی اخباراینترنت خواندی بخداقسم ۷تمن هرجاگفتن سرزدم سفته و۱۰میلیون جلواب مرواریدگرفته چشمم پول حق زحمت دکترهم ندارم
ناشناس
Singapore
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
۰
دستتان درد نکنه با این عیدی دادن گل کاشتید خدایی بخواهم برا عید لباس برا خود و عیال بخرم میشه پول دوجفت کفش کتانی هم نیست خجالت نکشید
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
۰
خدا ازتون نگذره با این عیدی دادنتون هرسال باروح وروان مردم بازی می کنید اخه 2500عیدیه برای ی بازنشسته ای که نوه داره هزار مشکل داره حد اقل مثل کارگری عیدی بدین بعدش منی که دختر بالا 18سال دارم وخرجیش باپدرشه چراعیدی بهش تعلق نمیگیره مگه او جز این خانواده نیست چطور در اون دنیا جوابگوی مردم میشید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
۰
شمارابقرآن اگه اعتقادداریددست بردارید
خجالت بکشیدبسه بخدابسه
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
۰
واقعادخجالت نمی کشید چرا دست از سر باز نشسته های بدبخت که چندر غاز می‌خوان بدن بر نمی‌دارند که هر دقیقه این خبر را به عنوان تازه ای ابراز میکنین بسه دیگه خجالت بکشید یه زمانی عیدی به اندازه یه حقوق بود واینهمه های وهوی نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
۰
وزیر کار و مسئولین امور بازنشستگان و مستمری بگیران باید از خجالت آب بشن مگه بازنشسته جداست که دو میلیون و پانصد عیدی بگیره آخه نادان با اون عیدی ناچیز مرغ و گوشت و رو غن و برنج و آجیل و شیرینی و دیگر مایحتاج زندگی میشه خرید با اون میشه به خانواده و نوه ها عیدی داد اینم مثل حقوقامون هر روز آب میره من
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
۰
اصلا نه حقوق و نه عیدی هیچ کدوم با این وضعیت اسفبار تورم دردی را دوا نمیکنه مخصوصآ برای بازنشستگان کشوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
۰
انشاالله هرکس حق بازنشستگانو میخوره .پولشو خرج داواو درمون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
۰
مگه ده در صد چقدر هست که جار میزنید از ۹۰ در حقوق شاغلین به به ده صد رسید از شما بیشتر توقع داشت ازتون بر نمیاد خواسته های خودتون بیشتره
ناشناس
Netherlands
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
۰
ای خاک بر سر خودتون با این عیدیتون پس تکلیف کسانی که دو زن دارن چی میشه زن دوم عیدی نداره
یوسف یاوری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
۰
دولت ول خرجی. کرده واقعا سفره بازنشستگان تامین اجتماعی از این طریق پرمیشود
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
۰
واقعا شما برای هر کدام از فرزندان خودتان عیدی 300 هزار تومان خرج می‌کنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
۰
خداازتون نگذره فرزندخانواده۳۰۰هزارخجالت بکشید این مبلغ عیدی رو واسه پول توجیبی به بچه خودتون میدن ؟بااین قیمتهابه بازارسرزدین بااین مبلغ چی میتونیدبخریدخودتون چقدعیدی میگیرید ؟خدالعنتتون کنه انشالله خداریشه تونوبسوزونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
۰
خدا وکیلی آقای مرتضوی شما هم دومیلیون وپانصد میگیری شما وزیر مملکت چطور روت میشود عیدی یک بازنشسته که سی سال کارکرده که هالا داماد وعروس ونوه داره این مقدارعیدی بدهید ودرضمن آیا پول یک شام این عت وعیال میشود آیا شما هم همین قدر عیدی گرفتی شرم برشما که این طور مارا شرمنده کس وناکس کردی تومردی نا مرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
۰
آقایان عزیز این همه دبدبه و کبکبه برای پاداش آخر سال کارمندا ن بازنشستهههه بخاطر 50 دلار آخه چرا !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
حمید امیری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲
۰
والا اینجوری که نظام مقدس داره پیش میره... سالهای آینده از گشنکی نمیریم باید کلاهمون رو بندازیم هوا... ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳
۰
چه نظری عزیزم ؟؟؟؟ مگه باز نشسته ی بیچاره ی له شده زیر چرخ گرانی وتورم در این جامعه ی جنگلی نفسی براش مونده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا صاحب نظر وایده باشه ؟؟؟؟؟؟؟
حسین
Netherlands
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۸
۰
چرا پاداش یازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت نمیشه فکر نمیکنن الان پول نیاز داره نه وقتی که مرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
۰
به نطرمیرسد به بازنشستگان کشوری وفرهنگی هم توجه شود مثل بقیه کهمزید امتنان است
مهران معزز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
۰
صندوق بازنشستگی کشوری بدترین دوران خودراسپری می کندوام ضروری به هیچکس نداده وام حمپاداصلاواریزنکرده وام ازدواج هم واریزنکرده معوقات حقوق بازنشستگان علوم پزشکی راکه مشمول۱۵٪افزایش حقوق درتیرماه سال۹۹شده بودندراواریزنکرده ومی توان گفت بدترین صندوق کشوراست بیمه تکمیلی آتیه بدترین بیمه مکمل است هیچ ارگا
بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
۰
باسلام و با عرض تبریک به مناسبت ایام شعبانیه و ولادت امام حسین و فرا رسیدن روز پاسدار بر تمامی سبز پوشان هم مبارک انتظار هست بازنشستگان کشوری هم مانند لشکری از ده درصد ترمیمی هم برخوردار گردند بازنشبته کشوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
۰
فقط حرفهای تکراری
ایران سرافراز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
۰
انشاءالله که وعده سر خرمن نباشد چون واقعاً داریم خصوصاً ما بازنشستگان لشکری زجر می‌کشیم زیرا وقت نداشتیم شغل دوم یاد بگیریم که آلان کمک خرجی دربیاوریم.
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
۰
أين شد عيدي واقعا جي ميشه خريد توله هاتون با أين مبلغ فقط يه صبحانه ساده كوفت ميكنن خدا ازتون نگذره اونوقت رأي هم ميخاين . بمیرم رأي نميدم
فرهنگی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
۰
چرا وبر اساس کدام قانون در بهمن ماه جاری ده درصد به بازنشستگان لشکری افزوده میشود .البته سختی کاری که لشکریها در طول خدمت متحمل میشوند بر کسی پوشیده نیست اما سختی هایی که یک معلم ابتدایی در طول ۳۰متحمل شده نباید نادیده گرفته شود .اگر معلم ابتدایی نباشد هیچ کشوری به توسعه وپیشرفت دست نخواهد یافت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
۰
چراپارتی بازی میکنید به چه عنوان مسخره ودروغ به حقوق بازنشستگان لشگری ۱۰درصد ماه بهمن اضافه میکنید که شامل بازنشستگان کشوری نمیشه دوباره تافته جدابافته درکشور اسلامی درست کردین وحرف ازعدالت ومساوات میزنید هم بازنشستگان لشگری هم کشوری دارای خدمات کشوری یکسان می‌باشند الان به چه علتی به حقوق بهمن لشگر
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸
۰
افزایش 20درصد حقوق بازنشستگان لشکری یک دروغ محض است همچنین افزایشی در کار نیست
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
۰
خاک تو سر مسوولین صندوق بازنشستگی کشوری که نمیتونه از حق ما دفاع کنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
۰
10 ماه دزدی از بازنشستگان نیروهای مسلح.همه اول سال افزایش حقوق داشتن بازنشستگان نیروهای مسلح ماه یازدهم تازه اضافه حقوق 10 درصدی.حتی دزد هم شرفش بیشتره از این دولت
بازنشسته بدبخت اینروزها
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
۰
خودتونم ۲۵۰۰ عیدی میگیرین واقعا با چه رویی تو صورت بازنشستگان نگاه می‌کنید احساس شرم نمی‌کنید خدا نگذره از تون الان ۲۵۰۰ پول ‌۲/۵ کیلو آجیله چجوری روتون میشه مگه تو این مملکت زندگی نمیکنین شما اونوقت چه توقهاییم از ماها دارین با چه دلخوشیی هر روز بدتر از دیروز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۶
۰
امروز 25 شده و خبری از واریزی حقوق نیست ...چرا ؟
بنده 23 حقوق دریافت میکردیم ولی تا الان هیچ خبری نشده
دلیل این تاخیری چیست ؟
بینام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۹
۰
بابا اینا ازدرد ما بیخبرن گوش شنوا نیست باید فکر اساسی بکنیم تا شاید صدایمان راکسی یشنود
آخرین مطالب
آرشیو