ورزش
کد مطلب: ۳۱۴۹۴
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

تذکر دوباره AFC به ایران: جریمه ۵ برابری می‌کنیم!

فدراسیون فوتبال کشورمان جریمه شد و تذکر جدی گرفت.

**ویدئو| رامین رضائیان به سیم آخر زد و از خجالت دولت درآمد!

**ویدئو| الهه منصوریان تماشاگر ویژه ایران-ژاپن


خبر ورزشی نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین احکام انضباطی خود، فدراسیون فوتبال ایران را جریمه کرد. در دیدار ایران - امارات که آخرین بازی تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بود، شاگردان قلعه‌نویی با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.

 

در جریان این بازی یک هوادار ایرانی وارد زمین شده و باعث شد تا دقایقی این مسابقه متوقف شود. به خاطر رفتار این هوادار فدراسیون فوتبال کشور کشورمان ۳۰۰۰ دلار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شد.

نکته قابل توجه اینکه به تازگی کنفدراسیون آسیا اعلام کرده در صورت تکرار این اتفاق فدراسیون فوتبال هوادار خاطی با ۱۵ هزار دلار جریمه روبه‌رو خواهد شد.

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

سالار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
۰
این پول باید از همان هواندار بی ... گرفته شود تا دیگه از این ... ها نخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
۰
احیانا اینا همونایی نیستن که از دیوار سفارت بالا میرن؟؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
۰
آخه اون ۱ نفر مگه فدراسیون فرستاده داخل زمین..؟
چه زیاد آدم ..
اتابک
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
۱
تماشاگر یا مسعول بسیج
تا کی مردم و ورزش این مملکت باید تاوان یعده خاص رو بدن
ناشناس
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
مردک عقده گشایی میکنی چه ربطی به بسیج داره،،تا از کجا می‌دونی ،ساید یه وطن فروش مثل...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
۲
چرا هزین باید از جیب مردم بلا زده مردم پرداخت شود باید از شخص خود ابلهش یا از جیب کسی (که حتما از شخص خاطی ابله تر است) که او را فرستاده هزینه ستانده شود
امیر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
۰
خب مشخصات اون فرد معلوم چرا مسعولین خود فرد مجبور به پرداخت جریمه نمیکنن چرا باید هزینه از جیب مردم بره حالا که قرار نیست نفت برای مردم خرج کنید اینام پای خودتون و طرفداران جو گیر
دقت
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
آقاکدام طرفدارجوگیرمگه درباره بقیه کارهاغیرازاین عمل میشه درهمین ابرازنظرهرچه رادوست دارن می‌گذارند هرچه باب میلشان نباشه فاکتورمیگیرند
ناشناس
Turkey
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
۰
نفر خاطی را که گرفتن جریمش کنند
سرخ کابوس آبی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
۰
نیمه دوم بازی با ژاپن تیم چون راهی نداشتیم با گذشتن از سر مربی بازی ایرانی کردیم وبردیم وعالی بودیم این شیوه بازی کردن بازی در انتخابی جام جهانی با استرالیا بودیم زمانی که مربی تیم ویرا گفت بازی خودتون را را بکنید وعالی بازی کردن وبردند خسته نباشید وتبریک به همه
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
۰
همیشه در هر زمینه سناریویی به ضرر ایران اندیشه میشه فکر میکنند ایران و گوشه رینگ انداختن و هرکاری بخوان میتونن بکنن
ناشناس
Sweden
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
۰
لطفاهیچ کس ناراحت نشه ۴۴ساله مملکت همینطوری اداره میشه
امین
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
اصل مطلب رو شما گفتی.، وقتی یه عده بسیجی رو میبرن قطر با هزینه بیت المال ( که حالا شده اموال حضرات) نتیجه از این بهتر نمیشه. به قول خودشان فقط به فکر حفظ نظام هستند و آبروی ایران و مردمش اصلا براشون اهمیتی نداره،
ناشناس
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
تو از کجای این مملکت میسوزی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
۰
احمقهای بی شعور همه جا باید بی شعوریشونو نشون بدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
۰
از کسی که گرفته شود وارد زمین شد جریمه پرداخت کنه کسی جرات نکنه همچین کار انجام بده
ناشناس
Germany
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
۰
این چه ربطی به فدراسیون داره عجب
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
۰
مگه میشه جلو هواداران رو گرفت شایدمخالفی درلباس گرگ ومیش باشد اگربازیکن یاکادرمربیان باشد جزیمه به حق هست
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
۰
خوب اون بقول شماهوادارکه مشخصه کیه،اگه جزونورچشمیهانیست جریمه رومتقبل بشه تاشاهداین وحشی بازیهانباشیم وتواین وضعیت بداقتصادی کشوربارمالی زیادمون روزیادترنکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
۰
یه مشت وحشی میان از پول نفت ملت ایران باید پرداخت شه
شهرام نصیری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
۰
چرا یه عده دارن عقده گشایی میکنن
هموطن
Netherlands
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
۰
قابل توجه اون دوستی که گفت ایران ۳صفر می بازه بقول احمدی نژاد آب را کجا ریختی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
۰
این نفهم کی بوده رفته تو زمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
۰
وقتی یه سری افراد بیسواد و بی فرهنگ رو به عنوان تماشاگر می‌فرستید، همین میشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
۰
هرکسی تخلف میکنه باید خودش جور اون تخلف رو بکشه ،یک مشت جیره خور بسیجی با پول ملت بردن که هیچی از شادی کردن بلد نیستن
اکبر اسدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
۰
نباید از جیب مردم پرداخت شود،همان ابلهی که اینکار احمقانه را انجام داد خودش باید پرداخت کند
سپاهان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
۰
از طرف قوه قضایی برام پیام اومد که باشگاه سپاهان آقای ساکت از من شکایت کرد اونم بخاطر حمل وجاسازی ویا درست کردن ترقه خودم موندم رفتم دادگاه چی بگم؟ زنگ زدم وکیل باشگاه میگه من همچین پروندای دارم اسم تو هم توش هست ولی نمیدونم جریان چیه؟ خدایا خودت صبرم بده چرامنو انقدر بدبخت وبدشانس آفریدی
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰
۰
بابا جو نگیردت از جیب مردم حالا بدبخت جوگیر شده اومده داخل زمین اشتباهی کرده نترس بابا با ۳۰۰۰دلار چیزیتون نمیشه طرف میلیارد دلار برده از جیبت اینجوری جوگیر نشدی حالا یه بدبخت یه اشتباهی کرده فورا میخوای ۱هزارم سنتت رو بگیری التماس تفکر
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
۰
چه ربطی داده اون هوادار باید جریمه بشود نه فدراسیون . یک شخصی که مقررات راهنمایی رانندگی را رعایت نمیکنه که نباید پلیس را جریمه کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
۰
کت بسته بیارین تهران و در فرودگاه تحویل مردم ایران بکنید بعد برید باقیش با مردم بسپرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
۰
خود کچلش باید پرداخت کنه
خدا هیچکسو جوگیر نکنه
آخرین مطالب
آرشیو