ورزش
کد مطلب: ۳۰۴۸۶
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

بیرانوند: جواد خیابانی به کل کشور بی‌احترامی کرد +ویدئو

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی روی آنتن زنده تلویزیون به انتقاد از صحبت‌های جواد خیابانی پرداخت.

خبرورزشی نوشت: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی شب گذشته مهمان تصویری برنامه فوتبال برتر بود و صحبت‌هایی درباره تیم ملی ایران و پرسپولیس انجام داد.

مجید جلالی: هیچوقت اینقدر شانس قهرمانی نداشته‌ایم!

بیرانوند در واکنش به صحبت های جواد خیابانی که بعد از بازی ایران مقابل هنگ کنگ گفته بود با عوامل پشت صحنه ویژه برنامه صداوسیما ۳ گل به هنگ کنگ می زند، گفت: انتقاد فنی را دوست داریم ولی بی احترامی را نه؛ اینکه یک مجری با ۵۰-۶۰-۷۰ سال سن بگوید بچه‌های پشت صحنه را جمع کنیم و گرم کنیم هنگ کنگ را می‌زنیم، این به بازیکن تیم ملی بی احترامی نمی‌شود بلکه به کل کشور بی احترامی کرده است.

تعداد بازدید : 0
پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
۰
برو جمعش کن خودت بالا نگیر
یک جانباز
Germany
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
۰
بیرون زیادی نطق میکنی
شریف
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
۰
متأسفانه این مجری بعضی از موقع ها نمی دانند جی می گوید خب من هم به بازی ایران و هنگ کنگ اعتراض داشتم ولی این سخن آقای خیابانی اشتباه بود
فریاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
۰
خوب خیابانی چی میگفت میگفت خوب بازی کردند وقتی مثل بز گر. توی زمین دور خودتان میچرخید خیابانی حرف حق را زد و به کشور هیچ ربطی ندارد بیرانوند زیادی حرف می‌زند کل کشور با خیابانی هم نظر هستند
Qmars
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
۰
بی احترامی به کل کشور نکرده،اصلا ربطی ندارد تو مردم کشور رو قاطی میکنی، واقعیت تلخه، انتقادش خیلی هم درست و بجا بود آقا جواد،شماهم دنبال حاشیه نباش بیرو جان لطفاً.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
۰
مگه دروغ گفته!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
۰
آقایه خیابانی دقیقا حرف درست زده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
۱
شما به فکر خودت باش چون احترام مردم با شما گره نخورده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
۱
بیرانوند غلط کرده . این چه بازی بود جلو هنگ کنگ خیابانی درست میگفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
۰
تو عددی نیستی بیرانوند که این حرف رو بزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
۰
خیابانی درست گفته .تو خودتو جمع کن .بازی کردن شما توهین بود به ملت .
شیشتقلال
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
۰
نه چه بی احترامی شده!!!؟
اصلا بی احترامی نبود و شوخی بوده
مهدی قربی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
۱
درود بر استاد خیابانی واقعا حرف حق گفتی منم دوست دارم تیم کشورم قهرمان بشه.. لی من قول میدم این تیم حذف میشه!!!!
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
۰
راست میگه این خیابانی رد داده ولش کنید همش ادعاش میَشه مجری رو چه به این حرفا خودش رولوس کرده عوض تشویق ودلدار ی دادن به تیم ملی یک سره رجز می خو نه
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
۱
جناب بیرانوند شما ازیه طرف میگی انتقادپذیری لزطرف دیگه موضعگیری میکنی درمقابل انتقاد آقای خیابانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
۱
پول مفت میگیری اینم بازیتونه راست گفته والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷
۰
حق با بیرو هست
فرهاد کریمی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۲
۱
سلام از بیرانوند بعیده از کاه میخواد کوه بسازه خیابانی مجری و گزارشگر خوب و با نشاطی هست
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
۱
شماها به فکر جیب خودتون هستید جوجه رو اخر پاییز میشمرن دوتا بازی کن خوب اگه هرچی میگرن حلال میکنن طارمی وسردار بقیتون به توتی
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۴
۱
اقای خیابانی یه شوخی کرد
تو دیگه شورش رو در اوردی بیرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
۱
بابا کریس سخت نگیر
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
۱
برو سنگ خودت را به سینه بزن . خیابانی راست گفته. خجالت نکشیدید اینهمه دارن پول خرجتون میکنن اینجوری بازی میکنین؟واقعا شرم آوره. عجب رویی دارین شماها....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
۱
اصلا ببین ارزش واحترام داری؟ فقط واسه پول شهرت بازی میکنی نه واسه ملت.
حسین
Germany
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
۱
چه ربطی به کل مردم داره
اتفاقا کل مردم ایران هم همین نظر رو داره
منتخب دهات ما هم سه گل به هنگ کنگ میزنه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
۱
چه بی احترامی این همه هزینه و پول های مفت باید یه جایی بدرد بخوره وگر نه تیم های محلی هم می‌توانند اینجوری بازی کنند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
۱
من خودم پرسپولیسیم ولی آقای بیرانوند در مقابل آقای خیابانی عددی نیستی که بخوای حرف بزنی........شماهمون تیمی هستید که برای باخت ۶تایی مقابل انگلستان پاداش گرفتید ......
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
۱
من خودم پرسپولیسیم ولی آقای بیرانوند در مقابل آقای خیابانی عددی نیستی که بخوای حرف بزنی........شماهمون تیمی هستید که برای باخت ۶تایی مقابل انگلستان پاداش گرفتید ......
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
۱
من خودم پرسپولیسیم ولی آقای بیرانوند در مقابل آقای خیابانی عددی نیستی که بخوای حرف بزنی........شماهمون تیمی هستید که برای باخت ۶تایی مقابل انگلستان پاداش گرفتید ......
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
۱
من خودم پرسپولیسیم ولی آقای بیرانوند در مقابل آقای خیابانی عددی نیستی که بخوای حرف بزنی........شماهمون تیمی هستید که برای باخت ۶تایی مقابل انگلستان پاداش گرفتید ......
ممد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
۱
آقای خیابانی راست گفته شما فقط پولتونو میگیرید و دوتا پست و استوری میزارید به فکر آبروی کشور نیستید الآنم میبازید برمیگردید حواله خودرو میگیرید
وحید
Germany
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
۰
اول اینکه بازی بدی داشتید مقابل هنگ‌کنگ از شروع مجددها تا ارسال ها و ضربات ایستگاهی و بازی های ترکیبی.
ام خدای آقای خیابانی خودت یه عکس با شورت ورزشی داری که اضهار نظر میکنی.
ما جلوی هنگ‌کنگ بد بازی کردیم آنا هنگ کنگ هم جلوی ما عالی بازی کرد. پس به حریف احترام بگذاریم و غرور کاذب بر نداریم.
ممدی جاذبه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
۰
خیلی بد بازی کردین روبه رو هنگ کنگ شانس آوردین فوتبال بلد نبودن ی شوت بلد نبودن اکرنه سه تا خورده بودیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
۰
هر کشوری با تمام قدرت فوتبال بازی میکنه این جورم نیست که بگیم عوامل پشت صحنه یا بچه‌های روستا به هنگ کنگ گل می‌زنند
رحمت
United States of America
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
۰
خیابانی کاملا درست گفته با یک تیم دره پیت هم هنگ کنگ را میبردیم بیراوند غلط کرده حرف مفت زده بیسواد پول مفت خورده مست شده یارب مباد که گدا معتبر شود
Hamed sabuhi
Germany
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
۰
آقای بیراوند عزیز احترام شما سر جاش
اما آقای خیابانی حرف درستی زده
تیمی که بد بازی می‌کنه هر تو حرفی باید بشنوه
آقای خیابانی هم منظورش همین بوده
شما رنکینگ تیم هنگ کنگ و نگاه کنید کجای جدوله بعد تیم ملی ایران نگاه کنید با اینهمه بازیکن درست با تکنیک
پس سعی کنید درست بازی کنید تا این حرفا رو هم
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
۰
چرا به کل کشور نظرش را گفت
فرجی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
۰
آقای خیابانی خیلی دوست داشتنی
بازنشسته فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
۰
خیابانی ومیثاقی وتوتونچی و تو و دیگران مگه ارزشی برای ماملت قائل هستین ؟؟ نه تنهاشماها بلکه همه ی کسانی که دستی برآتش دارند به فقیرمردمان کشور من ، توهین میکنید،مردم نه فریب گریه های شمارامیخورندنه مجذوب خنده هاتون میشن!
محمود
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
۰
سلام و تشکر از شما
علی بیرم ببین اگر شما بجای این مردم حلوی تلویزیون می نشستی صدو بیست دقیقه چشت گور میشد میفهمیدی که این مرد ۷۰ تا ساله با چب دلی واسه شما خرف میزنه دیگه بخودت احازه نمیدادی از دهنت بزرگتر حرف بزنی اگر شما جام اوردین بیان سرمارو ببربن زیادی
پول تو وامسال تورو ........جوجه اخر ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۱
۰
ده .پانزده سال گذشته خودت یادت رفته . تو چه میفهمی از انتقاد. حق با استاد خیا بانی هست توخودت هم معنی بزرگتر حالیت نبس
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۷
۰
بیرو چطوری
ناشناس
United States of America
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹
۰
علی بیرو ، طبق سفارش فرمانده سپاه دورکعت نماز قبل از بازی اگه بخونی حتماً قهرمان میشی ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
۰
از بزرگترین ضعفهای جنابعالی همون بازی با پاهات که اصلا اشراف نداری و تمامی بازیکنها نباید به هیچ وج جلوی دروازه به شما توپ بدن
خدا جنا دایی همیشه سلامت کنه و انصاف بده
مجید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
۰
تازه آقای خیابانی تحویلتون گرفته ، با توجه به برنامه و قوانین جام ملتها و صعود برخی تیمهای سوم و رویاروئی تیمهای اول به سوم گروهای دیگر، تیم محلات روستائی ما فینالیست است، تیم ملی فقط مهره و تکنیک دارد از داشتن مربی بزرگ و فهم فوتبال و تاکتیک پذیری حرفی واسه گفتن نداریم،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
۰
اقای خیابانی این گوی این میدون.یک روز هنگ کنگ دعدت کنیدبدید تا خیابانی ا همکاراشون هم بازی کنه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
۰
سلام . با احترام به تیم ملی ، باید قبول کرد که مقابل هنگ کنگ واقعا بد و عجیب بازی کردند و کاش همه ی حرف ها در حد حرف آقای خیابانی باشه ... ایشان در جایگاه یک دوستدار فوتبال و در وضع ملتهب ناشی از دیدن اون بازی حرفی زده که بی احترامی نیست . به مردم که اصلا به تیم ملی هم نه. فقط یک نوع ابراز دلخوریست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
۰
داداش جان سلام ۰شما ها یا متوجه نیستید۰یا سربخواب زدید۰ مگه دورغ گفت شماها پر از حاشیه واصلا رو هوا زندگی میکنید۰ عنایت داشته باشی به پست و استوری یا کلیپ های که میذارید۰ با انواع پوشش که در کنار۰۰۰۰۰ خودتان۰ایا فخر فروشی۰ بچه بی پدر در کشور غریب ویا سو استفاده از اتوبوس تیم ملی وغیره بی احترامی
ناشناس
Bulgaria
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
۰
راست میگه ...ید بااین فوتبال
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
۰
داداش استاد خیابانی بیش از سه دهه کارشناس فوتبال بوده۰ البته نمیشه ازت خورده گرفت ۰چون معروفیت هرگز سواد واحترام نمیاره۰ داداش یه کوچولو به دانش و مواردی که برات شخصیت میاره فکرکنم ابتدا عذرخواهی از اقاجوادیادت نره۰
ببر مازرون
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
۰
خیابانی زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده و علی بیرو خیلی جدی شدی حواست باشه غرور خیلی بد است آقای خیابانی همیشه از جنبه شوخی و حس نزدیک بودن با ملت و بیننده و شنونده رو با شئونات انجام میده خیلی جدی نگیر شما مردم دعا گوی همه زحمتکشان به این خاک و مرز و همراه با مردم هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
۰
اقای بیراوند تو در حد خیابانی نیستی که دربارش حرف بزنی اقا جواد حرفش حق مإ هم دوسش دارم
مال باخته
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
۰
این هم پول مفت میگیرید نمیتونید درست حسابی بازی کنید شما برای پول بازی میکنید نه برای ایران حال قراردادتون نصب کنند میشینید کریه میکنید درمیرید بعدش اقای جواد‌ خیابانی الگوی ماست
م ر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
۰
استاد خیابانی کاملا درست گفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
۰
درست میگه آقای خیابانی آخه تو چطور جرأت میکنی در باره آقای خیابانی صحبت کنی فقط پول میگیرید زبونتون هم درازه
Aghasia
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
۰
چقدر ما از نظر درک و سیاست فقیر هستیم کاش تمام ما ایرانی ها برای یکبار هم که شده یکرنگ بشیم و احترام به هم رو یاد بگیریم و یاد بگیریم که با تمام اختلاف ها باید کنار نماینده کشورمون بایستیم چون هیچ وقت هیچ تاریخنگار و کشوری نمیگه چون تیم ملیمون اینکارو کرد مردم پشتشون رو خالی و تنها نتایج باقی میمونه
امانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
۰
میشه فکر کرد که آقای خیابانی به شوخی ومزاح اینگونه گفته که‌ البته نباید عنوان می‌کرد بعد اینکه هنگ کنک تیم چند ملیتی هست ودربازیها نشان داد دست وپا بسته نیست خوب تیم آلمان با آن همه سابقه درفوتبال جهان ۴گل از ژاپن دریافت کرد همین ژاپن به عراق باخت
پربازدیدترین پربحث‌ترین
آخرین مطالب
آرشیو