پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
نظرات: ۴ |
۰
عکس‌های تصادف مرگبار امروز صبح در خیابان اندرزگو/ موتورسوار کشته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرعت بالای خودرو چِری، جان موتور سوار را گرفت.

ایسنا نوشت:  رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد یک خودروی چِری با سه وسیله نقلیه دیگر و مرگ مرد موتورسوار خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانخبت، درباره تصادف صبح امروز گفت: ساعت ۵ صبح امروز، در تقاطع خیابان اندرزگو- قیطریه یک دستگاه سواری چری، که با سرعت زیاد در حال حرکت بوده، پس از برخورد با رفیوژ وسط خیابان و تیر برق، از مسیر اصلی خود خارج شده و وارد لاین مخالف می شود.

وی افزود: در همین حین، یک دستگاه کامیونت خاور، پرادو و موتورسیکلت در این مسیر در حال حرکت بودند که خودرو چری با آنها برخورد می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: متاسفانه در اثر این برخورد، راکب موتورسیکلت جان خود را از دست می‌دهد.

جوانبخت با اشاره به علت این حادثه گفت: علت این حادثه، سرعت بالای خودروی چری و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

وی به رانندگان توصیه کرد برای حفظ جان خود و دیگران با سرعت مجاز رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار و جبران ناپذیر نباشیم.

تصادف مرگبار در خیابان اندرزگو/ عکس

تصادف مرگبار در خیابان اندرزگو/ عکس

تصادف مرگبار در خیابان اندرزگو/ عکس

تصادف مرگبار در خیابان اندرزگو/ عکس

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    متاسفانه این خودرو جان عضو یک خانواده را گرفت و به عزا نشاند خدا میداند پدر و مادر و خانواده این فرد چه داغی را باید تحمل کنند. هرچه به پلیس التماس میکنیم اشد مجازات برای موتورسوارانی که خلاف جهت رانندگان تردد میکنند اعمال کند متاسفانه توجهی نمیکنند و اخیرا خودروها هم بخاطر طی نکردن مسافت بیشتر آنها هم خلاف رفتن را پیشه خود کردند. همین آش و همین کاسه ادامه دارد‌
  • حسین IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
    متاسفانه فرهنگ رانندگی مثل خیلی از مسائل دیگر در جامعه به جای پیشرفت در حال پس رفت هستیم

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب