دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
نظرات: ۲ |
۱
فروش تانک چینی در ایران آغاز می‌شود +تصاویر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تانک ۳۰۰ شتابران خودرو به زودی تا پاییز ۱۴۰۳ روانه بازار می‌شود.

رورزگار خودرو نوشت:  تانک ۳۰۰ را می‌توان یکی از جذاب ترین خودروهای وارداتی دانست که به زودی روانه بازار می‌شود. این خودرو یک شاسی بلند جذاب آفرودی است که می‌تواند نظر بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کند.

مشخصات فنی تانک ۳۰۰ شتابران خودرو

تانک ۳۰۰ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۸۷ نیوتن.متر بهره می‌برد. حداکثر سرعت این خودرو روی ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت قرار دارد و شتاب صفر تا صد آن حدود ۹.۵ ثانیه است. چنین عددی برای یک خودروی ۲۱۵۵ کیلوگرمی بسیار قابل قبول به نظر می‌رسد. گیربکس تانک ۳۰۰ از نوع ۸ سرعته اتوماتیک زد اف است. مصرف سوخت هم روی حدود ۹.۹ لیتر در هر صد کیلومتر قرار دارد.

چند نکته مهم آفرودی هم که بخواهیم درباره تانک ۳۰۰ به آن اشاره کنیم این است که زاویه ورود و خروج به ترتیب ۳۳ و ۳۴ درجه است. سیستم تعلیق جلو از نوع دوبل جناغی و سیستم تعلیق عقب مالتی لینک است.

امکانات رفاهی تانک ۳۰۰ شتابران خودرو

تانک ۳۰۰ در بخش امکانات رفاهی هم شرایط خوبی دارد. از جمله آپشن‌های مهم می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، سانروف، استارت دکمه‌ای، نورپردازی داخل کابین، صندلی راننده و شاگرد برقی به همراه ماساژور، کول باکس، کلاستر دیجیتال، مانیتور لمسی ۱۲.۳ اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۲ کاناله، روکش چرمی صندلی و ... اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه تانک ۳۰۰ شتابران خودرو

شتابران خودرو قصد دارد این خودرو را در پاییز ۱۴۰۳ روانه بازار کند. آنطور که اعلام شده قیمت تانک ۳۰۰ کمتر از ۳.۵ میلیارد تومان خواهد بود.

فروش تانک چینی در ایران آغاز می‌شود +تصاویر

فروش تانک چینی در ایران آغاز می‌شود +تصاویر

فروش تانک چینی در ایران آغاز می‌شود +تصاویر

فروش تانک چینی در ایران آغاز می‌شود +تصاویر

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب