جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
نظرات: ۳
۰
-
اولین واکنش ظریف به درخواست برکناری‌اش توسط نمایندگان مجلس

محمد جواد ظریف،در واکنش به فشارهای برخی تندروها برای برکناری‌اش گفت: «درست است که گروه پایداری به دنبال عزل و زندانی کردن من هستند، اما آن‌ها نیز بخشی از این کشورند و ما باید با آن‌ها کنار بیاییم.»

خبر آنلاین نوشت: ظریف پنج‌شنبه شب در جمع نخبگان و فعالان جامعه مدنی استان اصفهان با اشاره به ۴۰ سال مسئولیت خود در کشور، تصریح کرد که همواره پذیرای اشتباهات بوده است. وی بیان داشت که در معاونت راهبردی دولت به این نتیجه رسیده‌اند که پاسخ‌گو نیستند و باید با جامعه مدنی گفت‌وگو کنند. او همچنین تأکید کرد که اتاق‌های فکر استانی باید به‌عنوان واسطه‌ای بین دولت و جامعه مدنی عمل کنند تا این پیوند تقویت شود.

وی به انتصاب استاندار جدید اصفهان اشاره کرد و گفت که باید استاندار جدید را نماینده دولت دانسته و او را از خودمان بدانیم، چراکه به یک جریان خاص تعلق ندارد. ظریف با تأکید بر لزوم هم‌افزایی و وفاق ملی بیان کرد: «درست است که برخی به دنبال برکناری من هستند، اما آن‌ها نیز از این کشورند و باید با هم تعامل کنیم. باید یاد بگیریم همه را تحمل کنیم، هرچند آن‌ها باید بیشتر تمرین کنند.»

ظریف همچنین بر اهمیت ایجاد امید در کشور برای جلوگیری از مهاجرت جوانان تأکید کرد و گفت: «ایجاد امید به معنای گفتن حرف‌های نادرست نیست. باید با واقعیت‌ها زندگی کنیم و برای ساختن آینده تلاش کنیم و در برابر کسانی که مانع پیشرفت ما هستند تسلیم نشویم.»

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    نجومی بگیران و شاسی بلند سواران و نخودچی خوران بیسواد مجلس اظهار نظر نکنند. فقط رهبری.
  • بازنشسته IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    نجومی بگیران و شاسی بلند سواران و نخودچی خوران بیسواد مجلس اظهار نظر نکنند. فقط رهبری.
  • کهنه سرباز IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
    جناب ظریف این جماعت اگر ذره ای صداقت عملی داشتند احترام دعوت رهبری را از شما پاس می‌داشتند و کمی شرم می‌کردند

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی