سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
نظرات: ۰ |
۰
ورود پلیس فتا به پرونده شرطبندی در فوتبال ایران خبرساز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: گلی به گوشه جمال پلیس فتا که به مسائل فوتبال ورود کرده است.

فارس نوشت: همایون شاهرخی درخصوص صحبت‌های شب گذشته رئیس مرکز سایبری پلیس فتا پیرامون پرونده‌های زیاد شرطبندی و تبانی در فوتبال کشورمان که حتی به گزارشات برخی مربیان لیگ برتری مبنی بر اقدام به تبانی بازیکنان‍شان نیز اشاره کرد، اظهار داشت: من فوتبال سالم بازی کردم، مربیگری سالم کردم و در فضای سالم زندگی کردم. این مسائل را باید از کسانی بپرسید که ناسالم زندگی کردند.

وی افزود: ببینید چقدر این آش شور شده که پلیس مجبور به دخالت شده است. متاسفانه وضعیت فوتبال ما خیلی ناسالم است. فقط به صورت حبابی است که سر مردم گرم شود. در فوتبال و کلا ورزش ما بی قانونی حاکم است. اگر از نظم صحبت کنید می گویند روانی شده! اگر قرار است چیزی درست شود باید از راس کار باشد اما متاسفانه در فوتبال و ورزش ما خانه از پایبست ویران است.

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: اگر هم چیزی درست نشود، همین داستان ادامه دارد. اوضاع بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود. با شناختی که من از این افراد دارم اوضاع بدترخواهد شد. باز هم گلی به گوشه جمال پلیس فتا که به این مسائل ورود کرده است. این مسائل باید کنترل شوند. هیچ راهی بهتر از سلامت نیست , ورزش باید سالم باشد. وقتی جوان 18 ساله ببیند اینطور حقه بازی می‌کنند، طبیعتا از 18 سالگی حقه بازی را یاد می‌گیرد ولی اگر سلامت را ببیند از همان سن در مسیر سالم حرکت می‌کند.

شاهرخی ادامه داد: اولین بار است که می‌بینم پلیس تا این حد جدی به مسائل فوتبال ورود کرده، زمانی من خودم پلیس بودم و در باشگاه پاس بازی می‌کردیم. مردم را ترغیب به ورزش می‌کردیم اما الان می‌بینیم که پلیس به این مسائل فوتبال ورود کرده است. این شرایط باعث تاسف است. از گوشه و کنار به من هم می‌گویند که این اتفاقات می‌افتند و مربیان و بازیکنان چه کارها می‌کنند. این مسائل در فوتبال ما وجود دارند و هرکسی می‌گوید فوتبال پاک داریم، بازی با کلمات است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب