دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
نظرات: ۰ |
۰
روایت عجیب ذوالفقارنسب از اتفاقات اتاق VAR: یک نفر می‌گوید پنالتی و دو نفر دیگر مخالفت می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: VAR به سادگی وارد نمی‌شود و از آن مهمتر چگونگی استفاده مثبت از این سیستم است.

بیژن ذوالفقارنسب به خبرنگار«اطلاعات آنلاین» گفت: من فکر می کنم درباره انتخاب وزیر ورزش بدون مطالعه این کار صورت گرفت و کمی احساسات هم در این تصمیم دخیل بوده است. آقای دنیامالی را نه تائید می کنم و نه رد و باید منتظر ماند و عملکرد را دید. باید برنامه های ایشان را ببینیم. برنامه مهمترین موضوع است. امیدوارم زمان کافی برای اجرای برنامه های خود را داشته باشد. طی یک ماه آینده همه چیز مشخص می شود.

وی درباره عملکرد کیومرث هاشمی گفت: ایشان به گمان من برنامه های خود را نتوانست پیاده کند. وزیر قبلی برای تغییر و تحول برنامه داشت اما در ادامه این فرصت را پیدا نکرد. روی هم رفته کار خاصی از ایشان ندیدیم.

ذوالفقارنسب گفت: این خیلی بد است که باشگاههای بزرگ ما هنوز ورزشگاه ندارند. من شنیده ام تمام فدراسیون ها منفعل هستند و برنامه مشخصی ندارند. رشته های مهم ما از این انفعال ضربه خواهند خورد. قطعا در دولت قبل مشکلاتی بوده که ورزشگاهها به امان خدا رها شده بودند و امروز آثار آن را می بینیم. امیدوارم در دولت جدید برای ورزشگاهها فکری اساسی شود. برای کلیت ورزش ما زشت است که تیم های بزرگ آن باید در شهرهای دیگر میزبانی کنند.

وی افزود: همین موضوع استفاده از کمک داور ویدئویی هم محل بحث است. وی ای آر به سادگی وارد نمی شود. از آن مهمتر چگونگی استفاده مثبت از آن است. من شنیدم الان در استفاده از دستگاه مشکلاتی اساسی دارند. مثلا یک پنالتی را یک نفر تائید می کند و دو نفر رد می کنند. ما برای این کار کارشناس تربیت نکرده ایم و فقط آن را اجرا می کنیم.من کنار زمین نبوده ام اما شنیده ام بسیار نامنظم از این سیستم استفاده می کنند. فرهنگ بازیکنان هم باید درست شود. باشگاهها باید این کار را انجام دهند. اینکه داور سوت می زند و یا به سمت مونتور وی ای آر می رود و چند بازیکن او را احاطه می کنند نشان از همان بی نظمی ها دارد که اشاره کردم.

مربی اسبق تیم ملی درباره وضعیت دو هفته ابتدایی لیگ برتر گرفت: بازی ها نشان می هد تیم ها آمادگی لازم را هنوز ندارند. هنوز بازی با کیفیتی را ندیده ایم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تیم اسبق خود گفت: فکر می کنم در آینده بتوانند بهتر نتیجه بگیرند. به اعتقاد من گاریدو نیاز به زمان دارد. هنوز زود است درباره این مربی قضاوت کنیم.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب