دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
نظرات: ۰ |
۰
هواداران فولاد میزبان نکونام نمی‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد نظر هواداران این باشگاه روی برگزاری مسابقه آینده استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران در ورزشگاه فولاد آره‌نا منفی است.

ورزش سه نوشت: باشگاه فولاد خوزستان در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مخالف انجام بازی تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه اختصاصی‌اش است و با صحبت‌های کنایه‌آمیز از تیم همشهری خود خواست برای برگزاری این مسابقه به فکر ورزشگاه دیگری باشد. همچنین مدیرعامل باشگاه فولاد نیز به این باشگاه بازی در آبادان، مسجدسلیمان و خرم‌آباد را پیشنهاد داد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فولاد، در این باره گفت: ما نمی‌توانیم به حرف‌های طرفداران فولاد بی‌توجه باشیم. وقتی به ما می‌گویند استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه فولاد آرنا بازی نکنند و نظرشان روی سرمربی تیم مهمان مثبت نیست، ما هم مجبوریم در همان راستا رفتار کنیم.

اصل ماجرا اما به پیش از دیدار فولاد و الهلال برمی‌گردد؛ زمانی که جواد نکونام پس از چهار فصل حضور در فولاد، پس از برد مقابل الفیصلی عربستان به دلیل عدم همکاری باشگاه با خواسته‌هایش از هدایت تیمش استعفا کرد تا فولاد بدون حضور او مقابل الهلال قرار بگیرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که هواداران فولاد که چهار سال از تیم و سرمربی وقت خود حمایت کرده‌ بودند انتظار این جدایی را نداشتند؛ تصمیمی که با یک پیام احساسی در فضای مجازی به گوش بازیکنان رسیده بود.

حالا و پس از گذشت نزدیک به یک سال و نیم هنوز این خاطره تلخ از یاد هواداران فولاد نرفته و آنها از مدیریت باشگاه محبوب خود خواسته‌اند اجازه ندهند که بازی دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه خانگی‌شان برگزار شود. البته برکسی پوشیده نیست که نکونام برای فولاد زحمات زیادی کشید و در طول چهار سال توانست دو جام قهرمانی کسب کند اما با آن جدایی ناگهانی، مدیران فولاد به نظرات منفی هواداری استناد می‌کنند.

احتمالا در نهایت استقلال خوزستان در ورزشگاه دیگری (احتمالا آبادان) از استقلال میزبانی کند و ارتباط دو باشگاه اهوازی کمی دچار تنش شود اما این ماجرا قطعا دیدار هفته یازدهم فولاد - استقلال را به بالاترین حد حساسیت خود خواهد رساند؛ جایی که جواد نکونام و تیمش باید به اهواز بیایند و در جو وحشتناک فولاد آره‌نا مقابل شاگردان گل‌محمدی قرار بگیرند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب