دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
نظرات: ۰
۰
-
ثروتمندترین مرد جهان با یک رونمایی ۱۵ میلیارد دلار از دست داد!

طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، ثروت ماسک ۱۵ میلیارد دلار کاهش یافته و به ۲۴۰ میلیارد دلار رسیده است.

تجارت نیوز نوشت: تسلا روز جمعه نمونه اولیه Cybercab و محصولات دیگری را معرفی کرد. هرچند محصولات این شرکت با استقبال خوبی مواجه شده‌اند، اما سهام تسلا بیش از ۹ درصد کاهش پیدا کرد تا ثروت «ایلان ماسک» هم حدود ۱۵ میلیارد دلار کمتر شود. البته ماسک همچنان ثروتمندترین مرد جهان است.

کاهش ثروت ایلان ماسک

ثروت ایلان ماسک که تا حد زیادی به تسلا بستگی دارد (زیرا حدود ۱۳ درصد از سهام شرکت را در اختیار دارد) همراه با ارزش شرکت بالا و پایین می‌شود. و در روز جمعه، سهام تسلا بیش از ۹ درصد کاهش یافت و از ۲۳۸.۷۷ دلار به ۲۱۷.۸۰ دلار به‌ازای هر سهم رسید.

براساس اطلاعات به‌روزشده شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، ثروت ماسک ۱۵ میلیارد دلار کاهش یافته است. البته ماسک با ۲۴۰ میلیارد دلار دارایی خالص، همچنان ثروتمندترین فرد روی زمین است.

همچنین باید اشاره کرد که اگر بسته حقوقی هنگفت ایلان ماسک بتواند چالش‌های حقوقی خود را پشت سر بگذارد، ماسک بیش از ۲۰ درصد از سهام تسلا را کنترل خواهد کرد که به همین‌ترتیب ارزش دارایی‌های او افزایش می‌یابد.

پس از رویداد «We, Robot»، بسیاری از تحلیلگران وال‌استریت با سؤالات بیشتری نسبت به روبوتاکسی تسلا مواجه شدند و همچنین آن‌ها از کمبود جزئیات در مورد برنامه‌های این شرکت برای خودروهای خودران انتقاد کردند و نسبت به زمان‌بندی اعلام‌شده برای عرضه گسترده آن‌ها تردید نشان دادند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب