یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
نظرات: ۱
۰
-
آخرین خبر از سردار قاآنی و وضعیت او/ ماجرای زخمی‌شدن چیست؟

روزنامه هم‌میهن با اشاره به تکذیب شایعات درباره سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس نوشت: تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ گونه موضع‌گیری رسمی از سوی سپاه و دیگر نهادهای نظامی کشور صورت نگرفته است.

روزنامه هم‌میهن نوشت: حوالی ظهر روز گذشته، خبری مبنی بر ترور فرمانده نیروی قدس سپاه در بیروت از سوی منابع عبری منتشر شد. شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل ادعا کرده است که احتمالاً سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس، در جریان بمباران بامداد ۱۳ مهرماه بیروت زخمی شده است.

براساس این گزارش، هدف بمباران گسترده ۱۳ مهرماه ضاحیه جنوبی بیروت از سوی اسرائیل، ترور سیدهاشم صفی‌الدین، جانشین احتمالی سیدحسن نصرالله و همچنین مسئول واحد اطلاعات بوده و سردار قاآنی نیز در این مکان حضور داشته است. بر اساس ادعای این رسانه اسرائیلی، سرنوشت این دو مسئول حزب‌الله و فرمانده نیروی قدس از سوی مقامات رژیم صهیونیستی در حال بررسی است. 

این درحالی‌است که تکذیبیه‌ای به نقل از خبرگزاری مهر که منبع آن منابع آگاه اعلام شده بود، پس از انتشار این خبر در شبکه‌های مجازی منتشر شد. به نظر می‌رسد انتشار این شایعات به‌دلیل غیبت سردار قاآنی در نمازجمعه این هفته تهران که به امامت رهبری اقامه شد بوده است.  تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ گونه موضع‌گیری رسمی از سوی سپاه و دیگر نهادهای نظامی کشور صورت نگرفته است.

این درحالی‌است که محمدمهدی همت، فرزند شهید همت شب گذشته در توئیتی نوشت: «حاج اسماعیل قاآنی عزیزمان در صحت و سلامت کامل هستند، فریب بازی‌های رسانه‌ای دشمن که نشان از ضعف‌شان دارد را نخورید».

«میدل ایست نیوز» نیز شب گذشته به نقل از  یک منبع بلندپایه نظامی ضمن تکذیب شایعات درباره فرمانده سپاه قدس، اعلام کرد که سردار قاآنی در سلامت کامل است.  تحلیلگران نظامی، حجم حمله پنجشنبه اسرائیل به ضاحیه را سنگین‌تر از حمله ششم مهرماه که منجر به شهادت سیدحسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه شد، می‌دانند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس قلی IQ ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    این همه ترور شهادت میشه این چند روز عجیب نیست برای جبهه مقاومت منطقه چه دشمنی یا فریبی مرد حسابی ۲۴ ساعته دارند میگن شهید شده زخمی شده سالم هستش پس چرا خبری نیست ازش فریب دشمنی رو خنثی کنید خوب با آمدن ایشون در رسانه ها

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب