پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
نظرات: ۰
۰
-
معرفی سایت دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی

برای تماشای فیلم و سریال های نمایش خانگی چندین راه وجود دارد، از خرید اشتراک در سایت های vod تا دانلود و خرید قانونی از سایت های دانلود فیلم و یا تهیه سی دی های توزیع در سطح شهر استفاده کرد

هر چند کانال های اجتماعی نیز به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گذارند که صرفا منفعت خود را در نظر میگیرند لذا برای حمایت از آثار ایرانی و مخصوصا شبکه نمایش خانگی می توانید از خرید اشتراک و دانلود در سایت های قانونی استفاده کنید.

سایت های خرید اشتراک فیلم و سریال:

سایت های خرید اشتراک همچون فیلیمو، فیلم نت ، نماوا و ... جزو محبوب ترین سایت های اشتراک به شمار می آیند. از چندین سال قبل سیاست اینگونه سایت ها مبنا بر انحصاری شدن فیلم و سریال ها شد. از مزایای اینگونه سایت ها نیز دسترسی راحت به آرشیو، متصل شدن به تلویزیون های خانگی به حساب می آید و از معایبی که میتوان گفت این است که برای تماشای تمامی فیلم و سریال ها نیاز به خرید چندین اشتراک دارید و یا ممکن است در هر ماه فقط تمایل به تماشای یک سریال خاص داشته باشید که هزینه ای که بابت اشتراک ماهیانه پرداخت میکنید به صرفه نباشد.

از دیگر مزایای اینگونه سایت ها به نوع اپراتور اینترنت که برای برخی از اپراتور ها اشتراک رایگان محسوب میشود به عنوان مثال در وب سایت فیلیمو تماشا و دانلود اگر با اپراتور ایرانسل انجام شود نیازی به خرید اشتراک نیست اما باید در نظر داشت حجم مصرفی به صورت کامل محاسبه می گردد.

همچنین برای علاقمندان به فیلم و سریال های خارجی بدون سانسور به دلیل سانسور و نبودن نسخه اصلی فیلم توصیه نمیشود از اینگونه سایت ها استفاده کنید اما کسانی که تمایل دارند میتوانند به همراه خانواده با خیال راحت دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده به تماشا فیلم و سریال بپردازند.

سایت های دانلود قانونی فیلم و سریال:

سایت های دانلود و خرید قانونی همزمان با شبکه نمایش خانگی شروع به کار کردند و به صورت تک فروشی برای حمایت از آثار ایرانی فعالیت میکنند. دو سایت آپرا و سلام سینما (الیت لند) سایت های مرجع برای خرید و پرداخت هستند که با همکاری با سایت های فیلم و سریال به فعالیت می پردازند.

وب سایت های فیلم قانونی از مهم ترین مزایایی که دارد شما نیاز به خرید اشتراک ندارید و تنها برای فیلم مورد نظر و یا حتی قسمت خاص سریال مورد نظر هزینه می کنید و از دیگر مزایا به حجم اینترنت شماست که اکثرا نیم بها محاسبه می گردد. سایت های دانلود فیلم بسته به ارگان یا شرکت خاصی نیستند و با دانلود قانونی از این وب سایت ها به شخص و از کارشان حمایت می کنید.

از معایب این سایت ها نیز نبودن نسخه اصلی و بدون سانسور فیلم و سریال هاست که توصیه می شود به این منظور به وب سایت بدون سانسور مراجعه کنید.

دانلود فیلم

معرفی سایت دانلود قانونی فیلم و سریال:

انتخاب سایت مرجع برای دانلود قانونی حائز اهمیت است در ادامه به فاکتور هایی که باید توجه داشت اشاره می کنیم. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشت اعتماد کاربران برای خرید و وارد شدن به درگاه پرداخت است که در قبل اشاره کردیم فقط دو سایت آپرا و سلام سینما اگر لینک خرید هدایت به این دو سایت شدند و پرداختی شد شما حمایت داشتین و مواظب باشین به لینک های کلاهبرداری هدایت نشوید.

از نکات مهم دیگر میتوان به زمان بندی و آپدیت مخصوصا سریال های نمایش خانگی اشاره کرد چراکه اگر سایتی حتی در دقیقه و ساعت دقیق پخش محتوا را قرار ندهد هر چه جلو تر رود کاربر خودش را از دست میدهد به طور مثال سریالی که ساعت راس 8 صبح پخش می شود باید هر هفته در همین تایم مشخص روی وب سایت دانلود فیلم باشد تا اعتماد کاربر را به خود جلب و کاربر همیشگی سایت باشد.

نکته دیگر در انتخاب سایت فیلم دسترسی به آرشیو، طراحی کاربر پسند و استفاده نکردن از واژه های گول زننده برای دانلود است، سایت باید طراحی راحت و بدون هیچگونه تبلیغات باشد، آرشیو کامل که نیاز تمامی مخاطبان را برطرف کنند نیز مهم است.

با بررسی که روی سایت های خرید و دانلود قانونی فیلم و سریال ها داشتیم معمولا سایت های فیلم خوبی وجود دارند که با نکاتی که اشاره کردیم میتوانید به انتخاب آنها بپردازید یکی از سایت ها به عنوان مثال آپ مدیا که سابقه قدیمی و چندین ساله دارد و محبوبیت زیادی در حوزه خرید قانونی دارد.

در پایان مطلب باید گفت این انتخاب شماست که چگونه از شبکه نمایش خانگی حمایت کنید چه سایت های خرید اشتراک و چه سایت های دانلود قانونی فیلم گزینه مناسبی هستند و سعی کردیم تمامی نکات لازم که شما را در انتخاب کمک کند اشاره کنیم.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب