سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
نظرات: ۲
۰
-
فریبا: فقط پزشکیان می‌تواند جلوی آبروریزی بیشتر را بگیرد/ دو بار خجالت کشیدم!

پیشکسوت فوتبال ایران گفـت: از آقای رییس جمهور خواهش می‌کنم دستور بدهد برای زمین‌های چمن و استادیوم‌های اصلی کشورمان فکری اساسی شود.

بهتاش فریبا درباره دیدار شب گذشته استقلال و الغرافه به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: ما خیلی فشار آوردیم که این کادر فنی برکنار نشود چون می دانستیم اگر آدم جدید بیاید تا شناخت پیدا کند همه چیز از دست می رود. هلدینگ درست تصمیم گرفت. ما برای حمایت از نکونام دلیل داشتیم؛ می دانستیم این تیم از پارسال بهتر است. نتیجه حمایت و آرامش می شود این برد خوب. ما تازه می توانستیم بیشتر گل بزنیم. در یک صحنه اگر توپ بلانکو به رامین می رسید گل بعدی هم به ثمر می رسید.

وی در ادامه افزود: این شکست سنگین برای حریف تا بن دندان مسلح  آبروریزی بود. این نشان داد فوتبال ایران چه جایگاهی دارد. از حالا به بعد هم باید از این استقلال حمایت کرد. کادر فنی در این دیدار عالی کار کرد. تعویض ها عالی بود. این برد، تولد دوباره استقلال بود. امیدوارم جشن تولد اصلی را با قهرمانی بگیریم.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: زمین خوب نبود. آنها مهارت های فردی بیشتری دارند یا ما؟ پس اگر زمین بهتر بود استقلال با کیفیت بیشتری بازی می کرد. من روز بازی تیم ملی  قرقیزستان خجالت کشیدم. دیشب هم دوباره خجالت زده شدم. وقتی ما آزادی را داشتیم عربستان زمین خاکی هم نداشت. حالا عده ای در آنجا برای ما حرف مفت می زنند و می گویند برای ایران استادیوم می سازیم. الان فقط آقای پزشکیان می تواند فکری کند و جلوی آبروریزی بیشتر را بگیرد.من از ایشان خواهش می کنم دستور بدهد برای زمین های چمن و استادیوم های اصلی کشورمان فکری اساسی شود.

فریبا در پایان درباره شکست پرسپولیس نیز گفت: شنیدم خوب بازی کردند. به هر حال آنها هم نماینده ایران هستند. شخصا دوست داشتم آنها هم ببرند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب