یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
نظرات: ۱
۰
-
بهترین مارک ابزار آلات در ایران را بشناسید! معرفی 6 برند ایرانی و خارجی

بهترین برند ابزار در ایران چیست؟ در این مطلب لیستی از 6 مارک ابزار آلات ایرانی و خارجی که کیفیت مناسبی دارند را تهیه کردیم و با شما به اشتراک گذاشتیم

باتوجه‌ به قیمت بالای انواع ابزارها و البته حساسیت ویژه کار با بسیاری از تجهیزات در شرایط خاص، بسیاری از افراد به‌دنبال آشنایی هرچه بیشتر با بهترین مارک ابزارآلات در ایران و جهان هستند. توجه داشته باشید که هنگام گیر کردن در جاده‌ها و یا هنگام انجام امور مربوط به شغلتان، در اختیار داشتن انواع تجهیزات قدرتمند موجب می‌شود تا از کارهایتان عقب نمانید. همچنین، تهیه تجهیزات متنوع و کارآمد از بهترین مارک ابزار آلات، می‌تواند خیالتان را از به‌همراه داشتن طولانی‌مدت لوازم مورد نیازتان، آسوده کند.

بهترین مارک ابزار آلات ایران و جهان

بدون شک هر فردی برای در اختیار داشتن انواع ابزارهای باکیفیت، متنوع و البته دارای عمر طولانی، بایستی به خرید از بهترین تولیدکنندگان ابزار در دنیا بپردازد. هرچند بسته به نیازها، بودجه موردنظر، انتخاب بهترین برند ابزار جهان از دیدگاه وی می‌تواند متفاوت باشد. اما به‌طور کلی 6 برند را می‌توان در زمره بهترین مارک ابزار آلات در ایران و جهان قرار داد:رونیکس، ماکیتا، بوش، میلواکی، AEG، دیوالت.

در ادامه قصد داریم به بررسی 6 برند محبوب مذکور بپردازیم.

1- رونیکس؛ بهترین مارک ابزار آلات در ایران

کمپانی رونیکس با تولید هزاران محصول باکیفیت و ماندگار، امروزه نه فقط در سطح ایران، بلکه در سطح منطقه نیز پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران عادی و صنعتگران حرفه‌ای خواهد بود. ابزارآلات تولیدی این شرکت به‌لطف بهره‌گیری از استانداردهای ساخت جهانی، کیفیت کارکردی بالا، سرعت و قدرت ویژه، تنوع ساختاری و عملکردی گسترده و البته در اختیار داشتن قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، به انتخاب اول بسیاری از صاحبان صنایع تبدیل شده است.

بهترین مارک ابزار آلات در ایران را بشناسید! معرفی 6 برند ایرانی و خارجی

بهترین مارک ابزار آلات در ایران را بشناسید! معرفی 6 برند ایرانی و خارجی

محصولات بسیار متنوع و قدرتمند رونیکس که رقیب جدی انواع برند ابزار آمریکایی و برندهای ابزار آلمانی شناخته می‌شود، در قالب گروه‌های مختلف زیر قابل دسته‌بندی هستند:

  • ابزارهای برقی: انواع دریل‌های الکتریکی، چکشی، گیربکسی و ستونی، پیچ‌گوشتی برقی، چکش تخریب، بتن‌کن برقی، اره برقی، پمپ آب، فرز الکتریکی، دستگاه پولیش، سنباده لرزان و تانکی، سشوار صنعتی، رنده چوب برقی، تجهیزات دمنده، دم الکترونیکی، جارو برقی، دستگاه کارواش، هویه، پیستوله برقی، میخکوب برقی، منگنه‌کوب الکتریکی، تفنگ چسب حرارتی، بکس برقی و همزن صنعتی.
  • ابزار شارژی: دریل شارژی، فرز، بتن‌کن شارژی، اره شارژی، شمشادزن شارژی، دریل شارژی، بلوور، جارو شارژی، آچار بکس، پولیش و ماساژور شارژی.
  • مجموعه ابزارهای دستی: آچار، چکش، کاتر، اره و قیچی باغبانی، تبر و...
  • ابزار آلات بادی: میخکوب بادی، منگنه‌کوب بادی، بکس بادی، آچار جغجغه بادی، تفنگ بادپاش، پرچ بادی و کمپرسور باد.
  • ابزار بنزینی: اره زنجیری بنزینی، حاشیه‌زن بنزینی، موتور برق بنزینی، پمپ‌های آب سوخت فسیلی.
  • ابزارآلات روشنایی: نورافکن، چراغ قوه و پیشانی.
  • لوازم اندازه‌گیری و ابزار دقیق: متر دستی، تراز بنایی، متر لیزری، نوار لیزری و کولیس.
  • انواع تجهیزات و پوشاک ایمنی
  • انواع ابزار جوش و برش
  • جک ماشین
  • تجهیزات جابه‌جایی: جرثقیل زنجیری، پولیفت زنجیری، تیفور و...
  • متعلقات ابزار

بایستی بدانید که به گواه نظر بسیاری از کارشناسان حوزه صنعت، در حال‌ حاضر کمپانی رونیکس در رده‌بندی بهترین مارک ابزار آلات در ایران، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

2- ماکیتا؛ بهترین برند ابزار ژاپنی

در کنار پرداختن به بهترین برند ابزار در ایران، حتماً باید به کمپانی بین‌المللی «ماکیتا» اشاره داشته باشیم. محصولات تولیدی این شرکت در طول عمر 109 ساله خود، همواره از محبوبیت بالایی نزد صنعتگران ایرانی برخوردار بوده ‌است. فارغ از تنوع گسترده، محصولات تولیدی این برند ابزار ژاپنی به ‌لحاظ عمر کارکردی بالا نیز همواره نظرهای مثبت زیادی را به خود جلب کرده‌است. البته، در تحلیل کیفیت ابزار آلات ماکیتا، حتماً بایستی به این نکته اشاره داشته باشیم که با توجه ‌به خرید سهام این شرکت توسط سرمایه‌گذاران مختلف بلژیکی، ایتالیایی، آلمانی، آمریکایی و...، ضریب اطمینان عملکرد و طول عمر محصولات ماکیتا به‌طور مداوم درحال افزایش است.

3- بوش؛ ارائه کیفیت ویژه در تمامی زمینه‌ها

شرکت بوش یک کمپانی چندمنظوره است که علاوه‌بر قرارگیری در لیست بهترین برندهای ابزار آلمانی، طیف گسترده‌ای از تجهیزات الکتریکی، لوازم خانگی، قطعات خودرو و... را نیز تولید می‌کند؛ چنان‌که تجهیزات خانگی ساخت شرکت بوش، امروزه طرفداران پر و پا قرصی را در ایران و سایر نقاط جهان دارند. جالب است بدانید که باتوجه‌به تولید باکیفیت، پرقدرت و ساختارمند انواع محصولات متنوع بنزینی، الکتریکی، بادی، شارژی و... توسط این شرکت، نام کمپانی بوش همواره در رده‌بندی بهترین مارک ابزارآلات جهان خودنمایی می‌کند.

از استراتژی‌های صحیح مدیران و قدرت و عملکرد ویژه محصولات کمپانی بوش، همین بس که به‌لطف عرضه انواع محصولات باکیفیت، این شرکت به‌عنوان یکی از صدرنشینان لیست بهترین برند ابزار جهان، دو مرتبه از شرایط وخیم اقتصادی حاکم بر دوران جنگ‌های جهانی اول و دوم جان سالم به در برده است.

4- میلواکی؛ پیشرو در مسیر قدرت

میلواکی یک برند ابزار آمریکایی قابل اطمینان است که در سال 1924 در کشور آمریکا تأسیس شد. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های ابزار آلات تولیدی شرکت میلواکی، کارکرد پرتوان آن‌ها در مصارف صنعتی به‌شمار می‌رود.

اگر به‌دنبال بهترین برند ابزار دستی می‌گردید، به میلواکی اعتماد کنید. محصولات این برند به‌دلیل کیفیت بالا و طراحی کاربرپسند، به‌خصوص در زمینه ابزار برقی و شارژی، به‌عنوان یکی از برندهای محبوب بین صنعت‌کاران و تعمیرکاران شناخته می‌شود.

بایستی بدانید که جدا از بازار آمریکا، محصولات تولیدی شرکت میلواکی (که به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین نام‌ها در لیست بهترین برند ابزار جهان قرار گرفته است)، در بازار صنعتی شرق آسیا نیز از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار هستند؛ زیرا امروزه شاهد احداث کارخانه‌های متعدد مونتاژ ابزار متعلق به این شرکت در چین، کره جنوبی و تایوان خواهیم بود.

5- AEG؛ حضور قدرت‌مند در لیست بهترین مارک ابزار آلات

همانند شرکت بوش، کمپانی «AEG» نیز با ارائه استانداردهای بالای کیفی و تولید محصولات متنوع در حوزه ابزارآلات و لوازم خانگی، به‌عنوان یکی از برترین برندهای ابزار آلمانی شناخته می‌شود. این برند در طول عمر حدوداً 130 ساله خود، همواره امکان تهیه انواع ابزارآلات بادی، شارژی، دستی و برقی را برای کاربران عادی و صنعتگر خود فراهم کرده است.

6- دیوالت؛ تحقق توأمان قدرت و ایمنی

بی‌شک هرگاه صحبت از قدرت بالای نفوذ و تخریب، کیفیت کارکردی ویژه و البته ایمنی و ماندگاری قابل توجه به میان بیاید، نباید از نام برند ابزار آمریکایی «دیوالت» به‌راحتی گذر کرد. پس از اختراع اره بازویی توسط «ریموند دیوالت»، محصولات این شرکت که با رنگ زرد و مشکی عرضه می‌شوند، بیش از پیش مورد توجه صنعتگران سراسر جهان قرار گرفتند.

امروزه دیوالت علاوه‌بر تولید انواع ابزارآلات، بهترین جعبه ابزار کامل خانگی را نیز تولید می‌کند و در تولید جعبه ابزار حرفه‌ای نیز دستی بر آتش دارد.

البته، بسیاری از افراد در سالیان اخیر، به‌دلیل قیمت بالای ابزار آلات دیوالت، سراغ بهترین برند ابزار در ایران با کیفیت مشابه رفته‌اند.

خرید از بهترین مارک ابزار آلات با توجه به شرایط پشتیبانی

بهترین مارک ابزار آلات در ایران را بشناسید! معرفی 6 برند ایرانی و خارجی

بهترین مارک ابزار آلات در ایران را بشناسید! معرفی 6 برند ایرانی و خارجی

هنگام خرابی ابزار آلات خارجی، طیف گسترده‌ای از ایرانیان با مشکلات متعدد مربوط به تأمین قطعات یدکی محصولات تولیدشده توسط بهترین برند ابزار جهان مواجه می‌شوند. این در حالی است که علی‌رغم تولید بیش از 2500 محصول متنوع توسط شرکت معتبر رونیکس، به‌دلیل اتخاذ تمهیدات لازم توسط مدیران کمپانی رونیکس در رابطه با دپوی گسترده قطعات یدکی مصرفی، هیچ‌گونه دغدغه‌ای از بابت تعمیر مقرون‌به‌صرفه تجهیزات تولیدی این شرکت وجود نخواهد داشت. البته، لازم به‌ذکر است که ابزار آلات رونیکس، همواره از طول عمر بالا و قدرت عملکرد بسیار ویژه‌ای بهره می‌برند.

همچنین، بایستی به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که جهت تهیه محصولات باکیفیت شرکت رونیکس، کاربران می‌توانند به ابزارفروشان سراسر کشور مراجعه کنند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب