چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
نظرات: ۱
۱
-

فروش نقد و اقساطی ۲ خودرو از یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

 شرکت کرمان موتور طی بخشنامه ای که در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است، شرایط فروش نقد و اقساط  برای دو محصول خود یعنی؛ جک J4 و KMC X5 اعلام کرده است.

در این شرایط فروش قرار است جک J4 به صورت نقدی و اقساطی و با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه فروش برسد. قیمت نقدی جک جی ۴ در این طرح ۸,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است که متقاضیانی که قصد شرکت در طرح اقساطی این خودرو را دارند، در شرایط اقساط ۱۲ ماهه می بایست ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و در شرایط ۲۴ ماهه، ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند. نکته مهمی که باید در شرایط فروش جک J4 به آن توجه داشت این است که سود انصراف و سود مشارکت در این طرح صفر درصد بوده و موعد تحویل آن ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

اما KMC X5 در این شرایط فروش تنها به صورت نقدی و با قیمت تمام شده ۱۴,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه می شود و متقاضیان می بایست در مرحله اول ۱۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و ۳,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال دیگر را در مرحله دوم پرداخت نمایند. موعد تحویل کی ام سی X5 در این طرح ۹۰ روز کاری بوده و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری طوسی، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک عرضه خواهد شد.

افرادی که قصد شرکت در این شرایط فروش را دارند می توانند از روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ لغایت جمعه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فروش جدید ۲ خودرو از ۲۵ شهریور ۱۴۰۳؛ مهلت ثبت نام مشخص شد

فروش جدید ۲ خودرو از ۲۵ شهریور ۱۴۰۳؛ مهلت ثبت نام مشخص شد

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب