دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
نظرات: ۱
۰
-
آقای ثابتی! مردم برای شما تره هم خرد نمی کنند

جناب آقای ثابتی، تشت رسوایی پوپولیست بودن امثال شما خیلی وقت است به صدا در آمده است و اگر مردم برای شما تره هم خرد نمی کنند دلیلش این است که سرتان تا کمر در برف کردید و نمی بینید دم خروستان چگونه از کت بیرون زده است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز در واکنش به اقدام اخیر امیر حسین ثابتی نماینده تندرو مجلس شورای اسلامی، در انتشار فرم عدم دریافت تسهیلات مسکن، نوشت:

امیرحسین ثابتی مجری سابق و از بد روزگار نماینده فعلی مجلس در اقدامی مضحک عکس نامه ای مبنی بر انصراف خود از وام مسکن مجلس به نمایندگان را منتشر کرده و با آن یک شوی تبلیغاتی راه انداخته است، البته الحق و الانصاف ایشان شاگرد خلف مکتبی است که چندین سال کشور را با قطعنامه های جهانی وارد بحران کرد و اکنون جوری با شوی تبلیغاتی وانمود می کند که گویی اگر یک خادم در این کشور بوده استاد گرانقدر آقای ثابتی است.

اما سخنی با آقای مجری سابق باید داشت؛ 

جناب آقای ثابتی، تشت رسوایی پوپولیست بودن امثال شما خیلی وقت است به صدا در آمده است و اگر مردم هم برای شما تره هم خرد نمی کنند دلیلش این است که سرتان تا کمر در برف کردید و نمی بینید دم خروستان چگونه از کت بیرون زده است.

بین شفافیت و رفتار پوپولیستی بسیار فرق است، برای مثال به جای حرکات نمایشی و فریب اندک حامی بی اطلاعتان بفرمایید آیا تبلیغات میلیاردی در ایام انتخابات در کانال های ایتایی که همه از حمایت استادتان جناب جلیلی رخ می داد آیا ارتیاطی با شما و ستاد ایشان داشت؟

آقای ثابتی، بفرمایید آقایان نادری، منصوری، جبرائیلی و اسماعیلی که یاران گرمابه و گلستان شما و آقای جلیلی هستند چگونه در حد فاصل شهادت شهید رئیسی و روی کار آمدن دولت جدید مجوز روزنامه گرفتند؟

جناب مجری، خیلی تمایل به شفافیت دارید؟ بروید و یقه آقای منصوری رئیس ستاد جلیلی استادتان را بگیرید و بپرسید چگونه در زمانی که در برابر دوربین ها در پی شهادت شهید رئیسی گریه می کرد به مغزش خطور کرد مجوز روزنامه بگیرد؟ در حالی که همزمان رئیس ستاد جلیلی بود؟

آقای ثابتی، شما شاید وام مسکن نگرفته اید، اما حمل و نقل کیف آنقدر به شما رسانده که نیاز به این پول ها نداشته باشید...

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب