دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
نظرات: ۲
۰
-
سلامی: انتقام متفاوتی از اسرائیل خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حتماً طعم تلخ انتقام از شرارت‌های رژیم صهیونیستی را خواهیم گرفت تا عبرت گیرند که دیگر با دُم شیر بازی نکنند.

مشرق نوشت: سردار حسین سلامی در کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: صمیمانه خداوند بزرگ را سپاسگزارم که در این شب آسمانی و در این لحظه‌های معنوی و ملکوتی ما را به میهمانی شهیدان والامقام دفاع مقدس و دفاع از اسلام عزیز در این محفل باشکوه دعوت کرد.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه حضور در جمع مردمان این سرزمین باشکوه، سرزمین کوه‌های بلند، قله‌های رفیع و سرسبز و باطراوت و آبشارهای زلال، بام بلند ایران اسلامی کهگیلویه و بویراحمد توفیق است، افزود: مردمان این دیار الهام یافته از طبیعت زیبا و درخشنده هستند مردمانی که به سلحشوری، حماسه آفرینی، غیرت و جوانمردی و مجاهدت و به سرسختی و پشتکار به ایستادگی و استقامت شهره هستند.

سردار سلامی ادامه داد: امشب این جمعیت وسیع که کرانه‌های آن را به‌خوبی نمی‌بینیم و بی‌کرانه است، خوش امتداد و وسیع است این مردمان بافرهنگ، مردمان باهوش و مومن اینجا جمع شدند تا از ستاره‌ای درخشان آسمان افتخاراتشان تجلیل کنند.

فرمانده سپاه با بیان اینکه شخصیت هر ملت و هر قوم و جامعه‌ای وابسته به درخشش مردان و زنان آن جامعه در حوادث سخت تاریخ است، عنوان کرد: هویت هر جامعه از درون رخدادهای سخت و از دل هنر مردمانی زنان و مردانش شکل می‌گیرد، شهدا کسانی هستند که هویت دینی، ملی و شخصیت رفیع ما اعتبار بین‌المللی و منزلت جهانی بخشیدند و تاریخ و سرنوشت‌ها را به زیبایی ترسیم کردند؛ شهیدان سرچشمه حیات طیبه هستند.

سردار سلامی بیان کرد: شهیدان برای ما یک تاریخ زنده و حقیقت جاری و فضائلی پایدار و ماندگار ساختند، راه استقلال، حریت، آزادی و راه سربلندی و راه آرامش ما را افتتاح کردند و تأثیرات آنها در زمان متوقف نمی‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه تاریخ یک حقیقت زنده است عاشورا یک حقیقت جاری است و زمان آن را کهنه نمی‌کند، ادامه داد: دفاع مقدس یک عاشورای انبساط یافته در حد وسع و توانایی ما و یک نمایش باشکوه و دل‌انگیز از مردان و زنانی است که آمدند تا بگویند اگر در حادثه عاشورا بودند ابدان خود را سپر بلایی می‌کردند که در آن ظهر خونین و نماز آسمانی بر پیکر امام و اصحاب او ضربه می‌زد.

سردار سلامی عنوان کرد: همه این بزرگی و این عظمتی که به نام ایران در پرتو اسلام به ارث بردیم محصول فداکاری و جانبازی این شهیدان والامقام است که ما را جاودان کردند تأثیر فداکاری آنها الی الابد بر این سرزمین جاری است و شهادت آنها از یاد نمی‌رود و می‌درخشد و بقا، عزت و اقتدار و امنیت و شکوه و پیشرفت ما مدیون این شهیدان است و در کنار آن صبر و پایداری و نجابت خانواده این عزیزان که در این مصیبت به خدا پناه بردند که همانند خورشیدی فروزان در جامعه می‌درخشند و الهام‌بخش ایثار و فداکاری هستند.

وی با بیان اینکه شهیدان حجت‌های خدا بر ما هستند و به ما یاد دادند برای بقای شرافتمندانه و زندگی عزتمندان نباید از مرگ ترسید، گفت: شهیدان به کوه‌های بلند سرسختی بخشیدند اگر رزمندگان بر کوه‌ها و رودخانه‌ها نمی‌ایستادند کوه‌ها و رودخانه‌ها هم تسلیم دشمن می‌شدند. سردار سلامی عنوان کرد: اگر این عزیزان نبودند که در میان سواحل، رودخانه‌ها و کوه‌ها و دشت‌ها از حیات و ناموس ملت دفاع کنند دشمن بی‌رحمانه می‌آمد و ذلت را بر این سرزمین حاکم می‌کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این جوانان عزیز که مانند ستاره می‌درخشند اجازه ندادند خاک این سرزمین در اشغال بیگانه بماند و اجازه ندادند پیکر ایران تجزیه شود و عظمت ایران در مقابل استکبار تحقیر شود این‌ها رمز بزرگی و جاودانگی ما هستند باید از آنها تجلیل و به آنها افتخار کنیم و تصاویر آنها همیشه همراه ما باشد.

وی عنوان کرد: این استخوان‌هایی که زیر خاک مدفون شدند مایه استحکام و بقا و افتخار ما هستند اگر آنها نبودند تاریخ تغییر و سرنوشت ملت ایران عوض می‌شد هر ملتی اگر اشتباه کند ممکن است از تاریخ محو شود، دین و ایمانش غارت و از بین برود اما در راه خدا نباید ترسید مرگ در راه خدا عزت و شرافت و حاکمیت اسلام چیزی جزء حیات ابدی نیست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه لباس پاسداری که به‌واسطه شجاعت‌ها و رشادت‌ها شهدا بر تن ما است، افزود: آنان بودند که اجازه ندادند بعد از دفاع مقدس دشمن باز بر این سرزمین مسلط شود، دشمن بعد از دفاع مقدس ما را رها نکرد و همه میدان‌های ما را به جنگ تبدیل کرد.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن در جنگ فرهنگی دنبال ایمان جوانان ما و از بین بردن نماز، حجاب، ایمان، باور و اعتقاد و دین اسلام آنهاست و صحنه یک جنگ جهانی است و هنوز هم ادامه داد اما جوانان ما که امتداد شهدا هستند در این میدان با آنها جنگیدند، در مساجد اعتکاف کردند، در اربعین حماسه آفریدند، در خیابان‌ها سینه و زنجیر زدند و دشمن را نابود کردند؛ درود خدا بر این جوانان.

وی با اشاره به شکست دشمن در این جدال فرهنگی، گفت: در این جنگ فرهنگی کسی به دشمن لبخند نزد، جوانان ما به دنبال طوفان ابتذال دشمن نرفتند و در جنگ فرهنگی مدافع حرم و مدافع امنیت شدند و ندای زیبای جهاد سر دادند و زره آگاهی پوشیدند.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن صحنه اقتصاد جهانی را به صحنه جنگ علیه ملت ما تبدیل کرد و خواست ملت ما را به عقب ببرد و فکر می‌کرد سرزمین ما را به سرزمین گرسنگان تبدیل می‌کند و مردم را از منطق دور می‌کند اما اینجا سرزمین درخشش نوری است که از کلام رهبری، منطق ایستادگی و فلسفه حیات است اینجا سرزمین هدایت علوی است سرزمین قیام حسنی و حسینی و سرزمین خمینی و خامنه‌ای است.

وی بیان کرد: جوانان این سرزمین در جنگ اقتصادی ایستادند و اجازه ندادند کشور چهره یک کشور تحریم شده و یک اقتصاد محاصره شده را به خود بگیرد نیازهای خود را در درون خود ساختند. وی بیان کرد: دوباره جوانان رشید ما به میدان آمدند و بندهای وابستگی را گسستند و به کشور حیات دادند، تحریم با مقاومت و ایستادگی شکست و کم‌اثر و بی‌اثر شد و این یعنی ادامه راه شهیدان.

سردار سلامی به پدیده تکفیر اشاره و عنوان کرد: دشمن پدیده تکفیر را مطرح کرد تا تفرقه ایجاد کند اما باز هم رهبری که هدایتگری الهی و منادی وحدت در جهان اسلام است بر عدم جنگ با مسلمانان و برادری آنان تاکید کرد و توطئه‌ جنگ تکفیری آنها این‌گونه خنثی شد؛ هر چند آن فرمانده آسمانی و اسطوره تاریخی و فراموش نشدنی با آنها که می‌خواستند زندگی مسلمان را نابود کنند، جنگید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی از مظلوم دفاع کرده و دفاع خواهد کرد؛ گفت: دشمن تحقیر و تنبیه شد و از بلاد اسلام یک‌به‌یک گریخت، جوانان ما با جوانان سایر بلاد اسلامی از حرم ائمه و نوامیس امت دفاع کردند و دشمنان را فراری دادند.

آمریکایی‌ها در حال دفن شدن در قبرستان تاریخ هستند

وی با اشاره به حوادث فلسطین گفت: دشمنان ما افسرده و منزوی و منفور در جهان هستند؛ این آمریکایی‌ها که به اسرائیل سلاح می‌دهند که خانواده فلسطینی‌ها را زیر آوار برج‌ها دفن کنند، خودشان به‌تدریج در حال دفن شدن در قبرستان تاریخ هستند و در عوض فلسطین در حال رشد است.

سرلشکر سلامی افزود: امروز هویت فلسطین در قلب دانشگاه و خیابان‌های کشورهای جهان دیده می‌شود اما دشمنان اسلام افسرده هستند و در کنار مدیترانه محاصره شده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: کابوس انتقام ایران آنها را شب و روز می‌لرزاند؛ آنها نمی‌توانند به این شکل به حیات سیاسی خود ادامه دهند و نشانه‌های پایان سیاسی آنها را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه جنگ به داخل سرزمین‌های اشغالی کشیده شده است، تاکید کرد: دشمن امروز آشفته است، شب‌ها هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی علیه دولتشان قیام می‌کنند و راه نجاتی برای صهیونیست‌ها وجود ندارد.

انتقام متفاوتی خواهیم گرفت

سرلشکر سلامی افزود: دشمن هر لحظه در انتظار انتقام است و بالاخره طعم تلخ انتقام را خواهد چشید؛ کی؟ کجا؟ و چگونه؟ این معما زمانی برای همه حل خواهد شد اما حتماً متفاوت عمل خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان نباید فکر کنند که می‌زنند و می‌گریزند؛ آنها می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند و درس‌های بزرگی خواهند آموخت که دیگر با دم شیر بازی نکند.

سردار سلامی گفت: این ملت ایستاده، مقاوم و بزرگ است و به خداوند و نصرت او و رهبر حکیم و جانبازش متکی است ما مطمئنیم به فضل الهی این داستان را تمام خواهیم کرد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب