یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
نظرات: ۲
۰
-
ماجرای پرونده‌های نجومی فوتبال؛ تاج و دوستانش مصونیت دارند؟

حواشی ورورد دستگاه‌های VAR بنجل به فوتبال ایران همچنان ادامه دارد.

روزنامه اعتماد نوشت: داوود رفعتی از مدیران فدراسیون فوتبال در پاسخ به انتقاد صداوسیما و رسانه‌ها بابت اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد در حوزه VAR در استوری اینستاگرام خود نوشت: «سال‌ها تحت فشار بودیم چرا VAR نیست، حالا که مهیا شده ایرادات دیگر می‌گیرید.»

به قول نقی معمولی بله امپراتور! چشم امپراتور! بعد از n سال و در حالی که کشورهای درجه چند هم VAR درست و حسابی دارند، رفتید با همدستی هم چند تا دستگاه بنجل چینی بدون دوربین که یکیش روشن نمی‌شود و یکیش تصویر ندارد و معلوم نیست به چه دردی می‌خورد، آوردید و انتظار دارید همه دست بوستان‌ باشند؟ می‌گویی چرا تشکر نمی‌کنیم و ایراد می‌گیریم؟ این ادبیات منت گذاشتن سر مردم‌ را از کجا یاد گرفتید؟ از رییس‌تان؟

اول می‌گفتیم‌ چرا VAR نداریم و حالا که VAR داریم غر می‌زنیم؟ خیلی بی‌ادب و پررو هستیم نه؟ 

می‌پرسی چرا در مورد دستگاهی که عوض کمک موجبات تمسخر فوتبال ایران را به وجود آورده و لیگ را از رسمیت انداخته، انتقاد می‌کنیم؟ عذرخواهی می‌کنم بابت این همه توقع! معذرت می‌خواهیم که شما را مخاطب قرار دادیم و پرسیدیم چرا وقتی داور رفت کنار زمین صحنه آهسته خطا را ببیند چرت و پرت نشانش‌ دادید! شرمنده واقعا که در مقابل شما که نمی‌دانیم پشت‌تان‌ به کجا گرم است حق پرسیدن سوال به خودمان دادیم. شما که بی‌پروا فوتبال ایران را به مسلخ می‌برید و کسی هم نیست یقه‌تان‌ را بگیرد و بپرسد این چه وضعیتی است؟ شما که آویزان فوتبال هستید و وقتی از در بیرون‌تان‌ کردند از پنجره وارد شدید. شما که چنبره زدید روی‌ فوتبال و از آن ارتزاق می‌کنید و به کسی هم پاسخگو نیستید.

کاش یک نفر از مقامات رده بالای مملکت بیاید رسما اعلام کند مهدی تاج و همکارانش در این کشور مصونیت دارند و خلاص. بگوید تاج و همکارانش حق دارند هر کاری می‌خواهند بکنند؛ حق دارند پرونده ویلموتس بسازند، تیم‌های ملی را به فنا بدهند جوری که تیم ملی نوجوانان‌مان در آسیای مرکزی بین 6 تیم چهارم شود و افغانستان قهرمان، بگوید حق دارند به خاطر ماندن خودشان فوتبال ایران را تا مرز تعلیق پیش ببرند، دستاوردهای مدیران قبلی را مصادره کنند، فوتبال زنان را از رنکینگ‌ خارج کنند، ویدیو چک بیاورند و جای VAR جا بزنند و چند میلیون دلار را بریزند دور. 

کاش یک نفر بیاید بگوید جایی تصویب شده که مهدی تاج و همکارانش فراتر از قانون هستند آن وقت ما هم متوجه می‌شویم و دیگر با طلب حق طبیعی شهروندی و هواداری خدای نکرده موجبات تکدر خاطر حضرات را فراهم نمی‌آوریم.

ولی اگر قانونی هست‌ که می‌دانیم‌ هست، اگر انگیزه مبارزه با فساد و تخلفی هست که می‌دانیم هست و به همین خاطر امروز پرونده مس رفسنجان و ... را داریم و نهادهای نظارتی تاییدیه قرارداد VAR را ندادند. اگر هیچ کس فراتر از قانون نیست که می‌دانیم، نیست بیایید به داد فوتبال برسید. بیایید به داد تنها سرگرمی باقیمانده مردم برسید. ببینید انگشت روی هر جای این فوتبال می‌گذاریم، درد می‌گیرد و صدای ناله بلند می‌شود. اینکه دیگر مساله امنیت ملی و مذاکرات هسته‌ای نیست که اتفاقا آنها هم باید به استماع ملت به عنوان صاحبین اصلی مملکت برسد. فوتبال و چند تا قرارداد و کشف تخلف و فساد که دیگر جای خود. حق مردم را پس بگیرید. فوتبال را نجات دهید و به هواداران برگردانید.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب