جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
نظرات: ۰ |
۰
این میوه شیرین زندگی دوباره به شما می‌بخشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پلی فنول های موجود در این میوه شیرین یکی از دلایلی است که آنها را به عنوان ابر غذای بهبود دهنده کلسترول مورد مطالعه قرار می دهند. پلی فنول ها ترکیبات غنی از آنتی اکسیدان با پتانسیل قابلیت های ضد التهابی هستند که به نظر می رسد عملکرد سیستم قلبی عروقی را بهبود می بخشد و در نهایت از تجمع کلسترول و ایجاد انسداد شریانی جلوگیری می کند.

به گزارش «اطلاعات آنلاین» به نقل از هلس دایجست، انگور ممکن است به شما در کاهش کلسترول کمک کند. جدا از اینکه انگور سرشار از پلی فنول است، فیبر نیز دارد.

با این حال، در حالی که انگور می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم برای قلب باشد، همچنین حاوی نسبت بالایی از قند است. ارقام وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) نشان می دهد که یک فنجان انگور ۲۳.۴ گرم شکر به همراه دارد.

پلی فنول های موجود در انگور یکی از دلایلی است که آنها را به عنوان ابر غذای بهبود دهنده کلسترول مورد مطالعه قرار می دهند. پلی فنول ها ترکیبات غنی از آنتی اکسیدان با پتانسیل قابلیت های ضد التهابی هستند که به نظر می رسد عملکرد سیستم قلبی عروقی را بهبود می بخشد و در نهایت از تجمع کلسترول و ایجاد انسداد شریانی جلوگیری می کند.

نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۲۰ در مجله پزشکی بالینی تاثیر پلی فنول های انگور را بر کلسترول بررسی کرد. محققان به این نتیجه رسیدند که پلی فنول‌ها می توانند اثر مطلوب روی کلسترول خون داشته باشند. این مواد حیاتی می‌توانند به حفظ کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) - معروف به کلسترول بد - در سطوح خون کمک کنند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب