یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶
نظرات: ۰
۰
-
زمین‌های کشت تریاک توسط طالبان نابود شد +عکس

فرماندهی امنیه ولایت بامیان می‌گوید که بیش از ۳۳ جریب‌ زمین زراعتی در ولسوالی شیبر این ولایت از وجود کشت مواد مخدر پاکسازی شده است.

خبرآنلاین نوشت: دفتر مطبوعاتی و روابط عامه فرماندهی امنیه ولایت بامیان اعلام کرد: نیروهای مدیریت‌ مبارزه با مواد مخدر فرماندهی امنیه ولایت‌ بامیان‌ طی یک عملیات در ولسوالی شیبر این ولایت بیش از ۳۳ جریب زمین زراعتی را از وجود کشت و زرع مواد مخدر از نوع تریاک کاملا پاکسازی کردند.

نیروهای این اداره نظر به هدایت مقام رهبری فرماندهی امنیه‌ این ولایت و فرمان رهبر امارت اسلامی پیرامون منع کشت و زرع مواد مخدر در سطح کشور طی یک طرح عملیاتی با هماهنگی و همکاری نیروهای آمریت کشف مبارزه علیه مواد مخدر ولسوالی‌ شیبر که در نتیجه آن ۳۳ جریب زمین زراعتی در ساحات و مناطق (جر قرنله، باریکی، کورکینک، سری شاخ تکه، جر دوشاخ، جر دورایی، جر محلی، جر یتیمان، ایلاق جلمیش، محمد کیچه و جر بیامرده) از وجود کشت موادمخدر از نوع تریاک پاکسازی و کاملا تخریب‌ شد.

زمین‌های کشت تریاک توسط طالبان نابود شد +عکس

گفتنی است که پیش از این نیز فرماندهی امنیه ولایت بامیان از تخریب و پاک‌سازی ده ها جریب زمین از وجود کشت مواد مخدر در شماری از ولسوالی های این ولایت خبر داده بود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب