دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
نظرات: ۰ |
۰
نماینده مجلس: دولت چهاردهم به جد به دنبال حل مشکلات مردم است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک نماینده مجلس گفت: وزرا قول دادند به حل مشکلات موجود کمک کنند. فکر و تحلیل من این است که دولت چهاردهم به جد به دنبال حل مشکلات مردم است.

خبرآنلاین نوشت: عزت‌الله حبیب‌زاده، درباره شکل‌گیری دولت چهاردهم پس از رأی اعتماد وزرای پیشنهادی دولت در صحن مجلس و اعتماد نمایندگان به تمامی وزرای معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور گفت: توجه داشتید که آقای پزشکیان در مجلس صحبتی کرد رهبری هم در دیدار با نمایندگان فرمودند که به دولت چهاردهم کمک کنید و اتحاد و انسجام داشته باشید که الحمدالله همه وزرای پیشنهادی رأی آوردند.

نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا، تاکید کرد: بعد از تعطیلات ما نمایندگان هم به مجلس بازمی‌گردیم و مشکلات مردم را پیگیری می‌کنیم. وزرا هم قول دادند در حوزه اقتصادی، کشاورزی و مسائلی همچون ناترازی برق به حل مشکلات موجود کمک کنند. فکر و تحلیل من این است که دولت چهاردهم به جد به دنبال حل مشکلات مردم است. 

حبیب‌زاده درباره این‌که گفته می‌شود در مجلس عقلانیتی شکل گرفته و به دور از تندروی به همه وزرای پیشنهادی رأی داده شد، گفت: رأی نمایندگان نشان داد که مجلس و دولت همدل هستند و قوای مقننه، مجریه و قضاییه با هم سعی در حل مشکلات موجود دارند، همه ما زیر چتر رهبری هستیم و با تمام توان هم باید مشکلات مردم را با اتحاد و یکدستی حل کنیم و هم در جوامع بین‌المللی  حرف خودمان را بزنیم چراکه در کشور انسامی پیدا شده است. 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب