دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
نظرات: ۲ |
۰
سیدحسن نصرالله پیام داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی از مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان در پی انجام عملیات پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد این جنبش تشکر و قدردانی کرد.

ایسنا نوشت: سید حسن نصرالله در پیامی خطاب به مجاهدان مقاومت لبنان گفت: «سلام و درود خداوند متعال بر شما مجاهدان مقاومت اسلامی؛ پیشانی تک تک شما را می‌بوسم».

طبق ویدئو منتشر شده توسط رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، در پیام سید حسن نصرالله آمده است: «خداوند متعال اعمال و جهاد شما را مقبول درگاه خود بگرداند. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته».

این پیام پس از آن ارسال شد که حزب‌الله لبنان صبح یکشنبه اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد؛ برآوردها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

مقاومت لبنان در این حمله از ۳۲۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در همین راستا، سید حسن نصرالله عصر یکشنبه در سخنرانی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد: عملیات گسترده حزب‌الله را که امروز علیه دشمن صهیونیستی انجام شد، «عملیات اربعین» می‌نامیم و تاکید می‌کنیم طرفی که اوضاع را در لبنان و جبهه به این درجه از تنش رسانده دشمن اسرائیلی است.

سید حسن نصرالله همچنین خاطرنشان کرد: گفتیم که پاسخ امروز ما اولیه و مقدماتی است و اگر نتیجه عملیات برای ما ناکافی باشد، بعداً تصمیم می‌گیریم چه کنیم.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب