جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
نظرات: ۰ |
۰
این نمک خاص در سلامت جسم و ذهن معجزه می کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منیزیم یک ماده معدنی ضروری است که در بسیاری از غذاها مانند سبزیجات برگ سبز، دانه ها، غذاهای دریایی، شیر و ماست یافت می شود.

به گزارش «اطلاعات آنلاین» به نقل از فورچون، دکتر تارا اسوارت، عصب شناس برجسته آمریکایی و نویسنده کتاب «منبع: ذهن خود را باز کنید. زندگی خود را تغییر دهید» حمام منیزیم را به افراد توصیه می‌کند تا به سلامتی بیشتر ذهنی و جسمی برسند.

او در کتابش نوشته است که منیزیم یک مکمل بسیار توصیه شده برای افراد سالمند است زیرا سلول‌های مرده آنها را ترمیم می‌کند. حمام کردن با منیزیم می تواند التهاب و درد مفاصل را کاهش دهد.

منیزیم یک ماده معدنی ضروری است که در بسیاری از غذاها مانند سبزیجات برگ سبز، دانه ها، غذاهای دریایی، شیر و ماست یافت می شود. این ماده معدنی از بدن در برابر بیماری های قلبی عروقی محافظت می‌کند، خلق و خو را تنظیم می‌کند، سلامت ایمنی را بهبود می بخشد و نقش حیاتی در عملکرد آنزیم ایفا می‌کند.

منیزیم سولفات از دیرباز مزایای زیادی برای زیبایی و سلامت به همراه داشته است. زمانی که در حمامی سرشار از نمک فرنگی دراز می‌کشید، پوستتان می‌تواند منیزیم و سولفات این نمک را جذب کند.
منیزیم سولفات، روش درمانی شناخته‌شده‌ای برای از بین بردن درد مداوم عضلات و یا آزردگی ناشی از آنهاست. منیزیم موجود در نمک دریایی می‌تواند باعث افزایش میزان سروتونین در مغز شود که به موجب آن احساس آرامش و شادی بیشتری به شما خواهد داد.

بنابراین علاوه بر خوردن غذاهایی که سرشار از منیزیم هستند، دراز کشیدن و یا استحمام با این ماده معدنی، یکی دیگر از روش‌های جذب بیشتر آن است. فراموش نکنید که حمام کردن با منیزیم سولفات باعث تسکین پوست التهابی شده و به کمرنگ شدن علائم بیماری‌های پوستی نظیر پسوریاسیس می‌انجامد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب