یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
نظرات: ۰
۰
-
آنچلوتی برای بارسلونا چه نقشه‌ای در سر دارد؟

شاگردان آنچلوتی برای رویارویی با بارسلونی ها لحظه شماری می کنند.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم فوتبال رئال مادرید، در چارچوب رقابت های هفته دهم لالیگا (۲۰۲۴_۲۰۲۵) در شرایطی به رویارویی سلتاویگو رفت که از ۹ دیدار اول لیگ جاری ۶ پیروزی و سه تساوی کسب کرده بود تا از رقیب سنتی اش بارسلونا که در پایان هفته نهم ۲۴ امتیازی بود، سه امتیاز عقب بیفتد.

اگرچه عقب افتادگی سه امتیازی در لیگ ها چندان مهم به نظر نمی آید، اما رقابت سانتیاگوبرنابئو با نیوکمپ به قدری فشرده و جدی است که این آمار برای مردم فوتبالدوست شهرهای بارسلون و مادرید بسیار مهم است.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی به دیدار شاگردان کلودیو خیرالدز، در ورزشگاه بالایدوس رفتند که برای کسب ۳ امتیاز این بازی به ساق های امباپه و فرارها و استارت های وینیسیوس چشم دوخته بود. این بازی تماشایی در نهایت با ثبت نتیجه «۲-۱» به نفع رئالی ها به پایان رسید تا آن ها هفتمین پیروزی فصل را تجربه کنند و به امید توقف بارسایی ها مقابل سویا بمانند، شاید بتوانند در هفته یازدهم با فتح الکلاسیکو برای اولین بار در لیگ جاری طعم صدرنشینی را بچشند.

از نکته های ویژه دیدار رئال و مادرید و سلتاویگو این است که کلیان امباپه در دقیقه ۲۰ با یک شوت از پشت محوطه ۱۸ قدم توانست، بهترین گلش با پیراهن سفید رئال را به ثمر برساند. در واقع ستاره شاخصِ کهکشانی ها که فصل را متزلزل شروع کرده بود، با این گل نشان داد، صبر چند ساله مادریدی ها برای بازی این فوق ستاره فرانسوی در برنابئو ارزش داشت.

هر چند که کلودیو خیرالدز، سرمربی سلتاویاگو بعد از بازی اعتقاد داشت، رئال با شانس به سه امتیاز رسید و حتی با طعنه گفت « فکر می‌کنم رئال این برد را مدیون کورتواست و ما به اندازه رئال آنقدر خوش شانس نبودیم.» اما واقعیت چیزی جز این نیست تا رئال حالا با شکست دادن سلتاویگو با انگیزه و روحیه ای بالا در انتظار شنبه ۲۶ اکتبر باشد تا برای ۹۰ دقیقه جذاب و البته دشوار به استقبال بارسلونا در ورزشگاه هیجان برانگیز سانتاگو برنابئو برود.

آیا آنچلوتی و شاگردانش می توانند با تحمیل دومین شکست فصل به شاگردان هانسی فلیک، بر سکوی اول جدول لالیگا تکیه بزنند؟

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرسنجی

فیلم و سریال‌‌ها را از چه طریقی دنبال می‌کنید؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی