جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
نظرات: ۰
۰
-
بحران استقلال ادامه دارد؛ شکست سنگین آبی‌ها در خانه

استقلال تهران در خانه متحمل شکستی سنگین شد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، دیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار شد و در نهایت به شکست سنگین آبی های تهران انجامید.

استقلال در نیمه اول این دیدار فوتبالی هجومی را به نمایش گذاشت اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر بی دقت عمل کردند. در نیمه دوم ذوب آهن با محکم کردن کمربند خط میانی بازی را در دست گرفت و با درخشش مجید علیاری ستاره امشب خود سه بر صفر پیروز شد.

در نیمه دم این دیدار استقلال حرفی برای گفتن نداشت و در مقابل ذوب آهن به خوبی میزبان را آنالیز کرد و مزد بازی خوب خود را گرفت.

گل های این دیدار را مجید علیاری (۵۶، ۸۷) و امید لطیفی (۷۰) به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، گائل کاکوتا، عثمان اندونگ (۷۹ - زبیر نیک‌نفس)، محمدحسین اسلامی (۷۹ - آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (۵۵ - ماشاریپوف) و گوستاوو بلانکو (۷۱ - علیرضا کوشکی).

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، امیرحسین جدی، محمد قریشی، فردین یوسفی(۱+۹۰ - سبحان خاقانی)، مجید علیاری، کمال کامیابی‌نیا، پدرام قاضی‌پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، امید لطیفی و شایان مصلح.

داور: امیر عرب‌براقی

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی