چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
نظرات: ۰
۰
-
معرفی شرکتهای معتبر لوله بازکنی زیر نظر اتحادیه

امروزه مشکلات گرفتگی لوله و احتیاج به افراد لوله بازکنی، نسبت به سال های قبل بیشتر شده است.

چرا که با گذشت زمان لوله های ساختمان قدیمی می شوند و رسوبات درون لوله فاضلاب تجمع می یابد و شما باید به افراد لوله بازکن بگویید تا این مشکل را حل کنند. اما این یک مسئله مهم است چرا که وجود افراد متفرقه در این زمینه بسیار زیاد است و پیدا کردن افراد مطمئن و معتبر کمی سخت است.

در ادامه به معرفی یکی از شرکت های معتبر لوله بازکنی می پردازیم و مزایای انتخاب این مجموعه را توضیح می دهیم.

منظور از خدمات لوله بازکنی چیست؟

لوله بازکنی به فرآیند پاکسازی و باز کردن مسیر لوله‌ های فاضلاب و دیگر لوله ‌های آب‌ رسانی گفته می‌شود. این گرفتگی به دلیل تجمع مواد زائد، رسوبات، چربی، مو یا دیگر اجسام خارجی اتفاق می افتد. خدمات رفع گرفتگی لوله ها به صورت دستی یا با استفاده از ابزارهای خاصی انجام می شود.

هدف اصلی خدمات لوله بازکنی، برطرف کردن گرفتگی‌ ها و بازیابی جریان طبیعی آب و فاضلاب در سیستم لوله ‌کشی است.

مجموعه لوله بازکنی در تهران یکی از شعبات معتبر در این زمینه می باشد که با عنوان لوله بازکنی نوین شناخته شده است. این مجموعه از سال 1380 در تهران و سایر شهر ها فعالیت می کند و تا امروز توانسته با ارائه ی خدمات مطمئن و معتبر، رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. 

نشانه‌های وجود شی یا موانع گرفتگی در لوله:

  • تخلیه کند آب

  • صدای غیرعادی از لوله

  • بوی بد فاضلاب

  • سرریز آب یا فاضلاب در نقاط مختلف

خدمات درآوردن اشیا از لوله های فاضلاب

اتفاقاتی نظیر افتادن اشیا، گوشی همراه، اجسام گران قیمت، اشیای فلزی و چوبی را شاید بارها مواجه شده اید. درآوردن اشیا از لوله‌های فاضلاب یک خدمات تخصصی است که معمولاً توسط لوله‌ بازکن یا شرکت‌های خدماتی فنی ارائه می ‌شود. این خدمات برای جلوگیری از گرفتگی و رفع مشکلاتی مانند بوی بد یا سرازیر شدن فاضلاب ضروری است.

لوله بازکنی در کرج یکی دیگر از شعبات مجموعه نوین لوله است که در این شهر یه صوز=رت شبانه روزی خدمات لوله بازمکنی ارائه می دهد. عزیزان ساکن در شهر کرج می توانند از خدمات معتبر ما بهره ببرند.

برخی از روش‌ها و ابزارهای رایج برای لوله بازکنی عبارتند از:

1. دستگاه مکش (وکیوم): دستگاهی که به کمک مکش قوی اشیای گیر کرده را از لوله خارج می کند.

2. دوربین‌های مخصوص (ویدیو اسکوپ): در برخی موارد برای پیدا کردن محل دقیق شیء از دوربین‌های کوچک استفاده می ‌شود. انتهای سیمی دوربین را به داخل لوله هدایت می کنند و تصاویر زنده از داخل لوله به نمایش می ‌گذارد.

4. انبر فاضلاب (گیره فاضلاب): این انبر دارای دسته‌ ای بلند و انعطاف‌ پذیر است که به کمک آن می‌توان به راحتی به نقاط عمیق لوله دسترسی پیدا کرد. نوک انبر به گونه ‌ای طراحی شده که قادر به گرفتن و بیرون کشیدن اشیاء کوچک مانند مو، طلا، اشیای فلزی، پلاستیک یا پارچه است.

5. پمپ هوا: گاهی از پمپ‌ های قوی برای ایجاد فشار هوا در لوله استفاده می‌شود تا شیء گیر کرده به سمت بیرون هدایت شود.

شایع ترین دلایل گرفتگی لوله ‌های فاضلاب

لوله بازکنی در کرج

شایع‌ ترین دلیل گرفتگی لوله‌ ها تجمع چربی‌ها و مواد زائد است. مواردی از قبیل مواد غذایی، مو، صابون، پلاستیک، و چربی به تدریج در دیواره‌ های داخلی لوله‌ ها انباشته می ‌شوند. این تجمع‌ جریان آب را کاهش داده و به مرور باعث گرفتگی کامل لوله می ‌شوند.

در لوله‌های فاضلاب آشپزخانه ورود روغن‌های پخت و پز که در آب سرد شده و سفت می‌شوند، از عمده دلایل گرفتگی چاه آشپزخانه هستند. همچنین در گرفتگی های کفشور حمام‌، مو، صابون و مواد شوینده از اصلی ‌ترین عوامل انسداد چاه حمام به شمار می‌ روند.

خدمات فنر زنی چاه توالت فرنگی و معمولی

گرفتگی چاه های توالت از مشکلات روزمره و مداوم است که باعث بوی ناخوشایند و راه یافتن مواد آلوده به منزل می شود. رفع گرفتگی چاه دستشویی از جمله خدماتی است که باید در سریع ترین زمان رفع شود تا موجب آزار ساکنین نشود.

لوله بازکنی زنجان از دیگر شعبات معتبر در این شهر می باشد. ساکنان عزیز در شهر زنجان می توانند با خیال راحت خدمات رفع گرفتگی فاضلاب را به ما بسپارند.

برای رفع گرفتگی چاه توالت ابتدا می‌ توانید با قرار دادن پمپ روی خروجی چاه و ایجاد فشار، اغلب گرفتگی های سطحی را برطرف کنید. اگر مشکل همچنان باقی بود، می‌توان از محلول ‌های شیمیایی با خرید از دیجی کالا مخصوص رفع گرفتگی استفاده کنید.

روش های مناسب چاه بازکنی و باز کردن گرفتگی های فاضلاب

1- استفاده از دستگاه‌های برقی: برخی دستگاه‌ ها به صورت برقی و اتوماتیک کار می ‌کنند و از طریق فنرهای طولانی یا دیسک‌های چرخان داخل لوله حرکت کرده و موانع گرفتگی را حذف می ‌کنند. فنر لوله ‌بازکنیاز جمله پر کاربرد ترین این دستگاه ها است که برای خارج کردن مواد گیر کرده از اعماق لوله استفاده می شود.

3- واترجت فشار قوی: در این روش، آب با فشار بسیار بالا به داخل لوله‌ ها، تخلیه می‌شود تا هر گونه رسوب، چربی یا مواد مسدود کننده را از بین ببرد. این روش معمولاً برای رفع گرفتگی‌های سخت یا رسوبات طولانی مدت بسیار موثر است.

4- لوله‌ کشی مجدد: در مواردی که گرفتگی‌ها به دلیل آسیب ‌دیدگی یا فرسودگی لوله ‌ها ایجاد شود، نیاز به تعویض لوله ‌های قدیمی می باشد. این روش معمولاً زمانی انجام می‌شود که روش‌های دیگر موثر نباشند یا لوله به دلیل خرابی در زانویی و ترک اتصالات، نیاز به تعویض داشته باشند.

ارائه خدمات نصب و تعویض کاسه توالت

نصب کاسه توالت یکی از خدمات تخصصی در حوزه لوله بازکنی نوین است که توسط افراد حرفه ‌ای ارائه می ‌شود. ابتدا باید مکان دقیق نصب کاسه توالت مشخص و سطح آن تمیز و صاف می‌شود تا از تراز بودن و نصب صحیح آن اطمینان حاصل شود.

در مرحله دوم لوله فاضلاب چاه توالت باید به ‌درستی با کاسه توالت هماهنگ شده و از اتصالات مطمئن برای جلوگیری از نشت آب و بوهای فاضلاب استفاده شود. بدین منظور از چسب‌ های مخصوص و واشرهای لاستیکی در محل اتصال استفاده می ‌شود.

کاسه توالت باید به‌ دقت روی محل قرار مگیرد و با ابزار مناسب تراز و محکم شود. در پایان کار، تخلیه و عدم وجود نشتی باید بررسی شود. این خدمات باید توسط افراد مجرب انجام شود تا از نصب صحیح و بدون مشکل اطمینان حاصل گردد.

چگونه به یک شرکت لوله بازکنی اعتماد کنیم؟

لوله بازکنی زنجان

برای اعتماد به یک شرکت لوله ‌بازکنی، اطمینان حاصل کنید که شرکت دارای مجوز قانونی فعالیت در حوزه لوله ‌بازکنی است که نشان ‌دهنده تخصص و تعهد آنها است. شرکت‌های با سابقه بالا معمولاً تجربه بیشتری در برخورد با مشکلات پیچیده لوله‌ ها دارند و خدمات بهتری را ارائه می دهند.

نظرات مشتریان قبلی را از طریق وبسایت شرکت بررسی کنید. شرکت‌های معتبر اغلب خدمات خود را تضمین می‌کنند. یعنی اگر مشکل پس از ارائه سرویس، ادامه داشت، شرکت متعهد به رفع مشکل بدون هزینه اضافی می باشد.

شرکت‌هایی که به ‌سرعت به تماس‌ ها و درخواست ‌های مشتریان پاسخ می‌ دهند، معمولاً قابل‌ اعتماد هستند. استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته مثل دوربین‌ های فاضلابی، دستگاه‌ های فشار هوا و فنرهای استاندارد در اولویت است.

از شرکتی استفاده کنید که قیمت شفاف و مشخص داشته باشد. قبل از شروع کار، حتما درخواست کنید که هزینه‌ ها به ‌صورت کامل توضیح داده شود و هیچ هزینه پنهانی وجود نداشته باشد..

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرسنجی

فیلم و سریال‌‌ها را از چه طریقی دنبال می‌کنید؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب