سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
نظرات: ۰
۰
-
«پرگار» برای نجات مدیران فرهنگی منتشر شد!

نسخه صوتی کتاب «پرگار» نوشته حسین انتظامی توسط سماوا در روز عصای سفید منتشر شد.

به گزارش اطلاعات، کتاب «پرگار» نوشته حسین انتظامی با گویندگی حمیدرضا جعفری توسط سماوا منتشر و روانه بازار نشر صوتی شده است.

حسین انتظامی را به جرأت می توان یک مدیر فرهنگی کارکشته نامید! نویسنده‌ای که در کارنامه‌اش روزنامه‌نگاری، تأسیس و مدیریت بنگاه‌های مطبوعاتی، عضویت در هیأت نظارت بر مطبوعات، ریاست سازمان سینمایی، عضویت در ستادها و شوراهای مختلف برنامه‌ریزی فرهنگی و معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده می‌شود. در کتاب پرگار، او رنج تجربه‌نگاری را به‌جان خریده تا راه طی شده‌اش در عرصه‌های سیاستگذاری و مدیریت فرهنگی نهایتا به روش‌ها و منش‌های مدیریتی کارا تبدیل شود؛ راهی که بخاطر ملاحظات بعضا شخصی مدیران فرهنگی، خلوت و سوت و کور است!

با این حال «پرگار» صوتی، می‌تواند محصولی مهم و مؤثر در زیست بوم تربیتی و آموزشی مدیران فرهنگی باشد تا فرهنگ اختراعِ چرخ از ابتدا برچیده شود و سرمایه‌هایی چون منابع انسانی، بودجه، زمان و مهم‌تر از همه اعتماد عمومی صرف تصمیماتِ سلیقه‌ای نشود. 

مدیریت تولید کتاب به عهده حمیدرضا جعفری بوده و با مدت ۱۲ ساعت و ۱۳ دقیقه و قیمت ۱۵۰ هزار تومان در درگاه های عرضه کتاب صوتی قابل تهیه است که از ۲۴ مهرماه (روز عصای سفید) به مدت ۴ روز با تخفیف ۳۰ درصدی در درگاه‌های توزیع کتاب صوتی قابل دریافت است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرسنجی

فیلم و سریال‌‌ها را از چه طریقی دنبال می‌کنید؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب