سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
نظرات: ۰
۰
-
قاسمپور: پشت‌پرده مربیگری مجریان تلویزیونی چیست؟/ به جای مربی، مدیر خارجی بیاوریم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: آقای میثاقی یک عده را به عنوان کارشناس می‌آورد و وقتی بحث فنی می شود آنها به میثاقی می گویند شما خودت مسایل فنی را بهتر می‌دانی و ... اینها درد است.

ابراهیم قاسمپور به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: قطر دو دوره قهرمان جام ملتهای آسیا شده است. این موفقیت محصول کار سیستماتیک بود البته آنها از نظر نیروی انسانی و استعداد در مضیقه قرار دارند. نباید آنها را دستکم گرفت. حتی آن بازی ای که ما در جام ملتها باختیم می توانستیم ببریم. ما از آنها سرتر هستیم اما فوتبال است و هزار اتفاق.

وی در ادامه افزود: جوانگرایی یکسری تبعات دارد. اینجا مسئولان، تماشاگران و رسانه ها آن تبعات را تحمل نمی کنند. باید روی این مقوله فکر کرد. ما بعد از جام ملتها می توانستیم این کار را انجام دهیم. ما در هر شرایطی می توانستیم به جام جهانی برویم. در همین بازی با ازبکستان از نفرات ترکیب قبلی استفاده شد و بد بازی کردیم. وقتی ده نفره شدیم و دو بازیکن رونده آمدند شرایط بهتر شد. هر مربی ای بیشتر به دنبال اعتبار و آبروی خودش است و احساس می کند جایگزین وجود ندارد.

قاسمپور گفت: وقتی شما ترکیب خود را ۱۰، ۱۵ سال نگه دارید خب پیر می شویم. اینکه واقعا دنبال جوانگرایی در تیم ملی هستیم یا شعار می دهیم را گذر زمان مشخص می کند. فعلا که تغییر آنچنانی نداشته ایم.

وی درباره شرایط استقلال گفت: همیشه تیم های بزرگ حاشیه بزرگ دارند. استقلال و پرسپولیس همیشه در خطر هستند. همه مشکلات فوتبال را در مدیریت های می بینم. ما دائم می رویم مربی خارجی می آوریم ولی یکبار نرفتیم مدیر بیاوریم. مگر به کسانی که الان تیم می دهند روی توانایی هایشان است.. چند تا از دوستان رسانه ای شما مربی شدند؟ این سیل ورود مجریان به بخش مربیگری چگونه شکل گرفت و از کجا هدایت می شود؟چند نفر از بزرگان فوتبال کنار هستند؟ من مربی می شناسم در یک فصل سه تیم تغییر داده است. در ایران تیم گرفتن که ربطی به توانایی فنی ندارد. همه چیز بر اساس روابط است. همه رابطه است. آقای میثاقی یک عده را به عنوان کارشناس می آورد و وقتی بحث فنی می شود آنها به میثاقی می گویند شما خودت مسایل فنی را بهتر می دانی و ... اینها درد است. یا آقای توتونچی و ... من منکر این نیستم که اینها مربیگری کنند ولی یک مربی باید فوتبال را در تمام ابعاد درک کند. آیا من می توانم بروم مجری شوم؟ بیشتر این جابجایی ها بر اساس روابط است.

قاسمپور: پشت پرده مربیگری مجریان تلویزیونی چیست؟/ به جای مربی، مدیر خارجی بیاوریم

وی درباره جواد نکونام گفت: او بازیکن من بوده است.. در مراسم ختم همسرم به او گفتم روی کار خودت تمرکز کن. آقای نکونام یک جاهایی چوب صداقت و رک گویی را خورد و یکجایی هم چوب رفتن به مسایل حاشیه ای را.

قاسمپور درباره بلاتکلیفی نیمکت استقلال به «اطلاعات آنلاین» گفت: ما مربیان از همه جا رانده را می آوریم. خب نیاورید. به نظر از همین مربیان در دسترس داخلی استفاده کنند. الان شفر کجاست؟ استراماچونی کجا کار می کند؟ فرهاد مجیدی نشان داده می تواند کار کند؛ این شانس را دوباره به او بدهند.

پیشکسوت فوتبال درباره پرسپولیس گفت: آنها نفرات خوبی دارند. اگر گاریدو از ابزاری که دارد خوب استفاده کند می تواند موفق شود. ستاره ها کمک کننده هستند اما تضمین کننده نیستند. رفتن چند ستاره از پرسپولیس نشان داد این تیم ضربه نخواهد خورد. همین خصلت پرسپولیس می تواند آنها را به قهرمانی مجدد امیدوار کند.

قاسمپور در پایان درباره صحبت‌های زشت محمود فکری که به محرومیت وی منجر شد گفت: من اصلا نمی دانم مشکل او چه بود؟ آن حرف ها به نظر من خیلی بد بود. شاید خیلی تحت فشار بود. رسانه دنبال حاشیه است. چرا باید در نشست خبری یک بازی که ربطی به استقلال ندارد از محمود فکری درباره این تیم سوال شود؟ خود او هم نباید به این سوال جواب می داد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب