سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
نظرات: ۰
۰
-
عادت عجیب رونالدو در فوتبال خبرساز شد/ رونالدو بازیکن عصبی ست!

یک داور گفت: کار کردن با رونالدو به خاطر عصبانیتش خیلی سخت است. او بسیار انسان رقابتی است و احساس می کند ناداوری های زیادی در قبالش رخ می دهد و به همرین خاطر زیاد اعتراض می کند.

خبرآنلاین نوشت: سعید مارتینز داور هندوراسی درباره خاطره ای که از داوری در لیگ عربستان با رونالدو داشت سخن گفت. این داور در چند بازی النصر قضاوت کرده و راجع به ۲ گلی که از رونالدو مردود کرده حرف زد.  

مارتینز در مصاحبه ای با MEDIOTIEMPO گفت: "کار کردن با رونالدو به خاطر عصبانیتش خیلی سخت است. او بسیار انسان رقابتی است و احساس می کند ناداوری های زیادی در قبالش رخ می دهد و به همرین خاطر زیاد اعتراض می کند.

ما با کمک VAR و همه چیزهای دیگر، ۲ گل او را مردود اعلام کردیم. در یک صحنه او خیلی عصبانی شد، چون فکر می کرد روی او خطا شده و همان توپ وارد دروازه النصر شد.

آن ها داشتند بازی را می باختند. او ۱۰ متر از من فاصله داشت و گفت: 'همیشه با تو مشکل داریم. شما داوران فکر می کنید که ستاره هستید، اما ما شما را به اینجا نیاورده ایم که ستاره باشید، ما ستاره هستیم. ' او در ابتدا آرام بود، اما در انتهای جمله عصبانی شد و من به او نگاه می کردم که به من نزدیک می شود یا نه، اما او این کار را نکرد. "

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب