دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
نظرات: ۰
۰
-
کراس اوور مزدا سر از بازار خودرو ایران در می‌آورد +عکس

آفتاب خودرو قصد دارد به زودی کراس اوور جدید مزدا یعنی مدل CX30 را به بازار عرضه کند.

روزگار خودرو نوشت: در دور جدید واردات خودرو شرکت آفتاب خودرو عرضه محصولات مزدا را بر عهده گرفته است. نسل جدید مزدا۳ و مدل CX50 جزو مدل‌هایی بودند که پیش از این خبر عرضه آن‌ها اعلام شد. حال آفتاب خودرو قصد دارد کراس اوور این خودروساز محبوب ژاپنی یعنی مدل CX30 را نیز روانه بازار کند. در ادامه برای بررسی بیشتر این خودرو با روزگار خودرو همراه باشید.

مشخصات فنی مزدا CX30 آفتاب خودرو
مزدا CX30‌ آفتاب خودرو از پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. نکته مهم همینجا مشخص می‌شود که شما دیگر دردسرهای استفاده از پیشرانه توربو و بنزین نامرغوب را ندارید. این پیشرانه حداکثر توان ۱۵۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۰۲ نیوتن.متر را ارائه می‌دهد. گیربکس هم از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به محور جلو منتقل می‌کند.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو به لطف بهره گیری از سیستم استارت استاپ حدود ۶ لیتر است. همچنین مزدا cX30 شتاب صفر تا صد ۸.۸ ثانیه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

امکانات رفاهی مزدا CX30 آفتاب خودرو
از جمله آپشن های مهم CX30 می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، سانروف، صندلی راننده برقی، ۷ کیسه هوا، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، ترمز پارک برقی، اتوهلد و ... اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه
هنوز زمان دقیقی برای عرضه کراس اوور CX30 مزدا توسط آفتاب خودرو اعلام نشده است. انتظار می‌رود قیمت این خودرو در محدوده ۳ میلیارد تومان قرار داشته باشد.

کراس اوور مزدا سر از بازار خودرو ایران در می‌آورد +عکس

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب