سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
نظرات: ۰
۰
-
ویدئوی این دختر ۵ساله جهانی شد!

دختر ۵ ساله در حالی که توسط اجساد خانواده‌اش در خودرو احاطه شده بود در تماس سه ساعته اضطراری به هلال احمر گفت من خیلی می‌ترسم بیا منو ببر!

به گزارش اطلاعات آنلاین، هند رجب اهل محله تل الهوا که ژانویه امسال در حالی که خودرو آنها ۳۵۵ بار مورد شلیک تانک صهیونیستی قرار گرفت، جان باخت.

حالا صحنه شهادت وی و گفتگویش با هلال احمر پشت گوشی با هوش مصنوعی بازسازی شده است که در این ویدئو مشاهده می‌کنید.

یک آمبولانس هلال احمر برای نجات رجب اعزام شد که مورد حمله نیروهای اسرائیلی قرار گرفت و به گفته این سازمان در یک حمله عمدی و علیرغم اینکه اسرائیل از اعزام آن مطلع شده بود، دو امدادگر هلال احمر به نام‌های یوسف زینو و احمد المدحون کشته شدند.

تحقیقات الجزیره نشان داد که سه تانک اسرائیلی در زمان حمله در مجاورت خودروی خانواده رجب قرار داشتند.

تحقیقات واشنگتن پست در آوریل ۲۰۲۴ اظهارات ارتش اسرائیل را به چالش کشید و به این نتیجه رسید که خودروهای زرهی اسرائیل در مجاورت خودرویی که جسد رجب در آن پیدا شده بود و سوراخ ۳۰۰ میلی‌متری روی آمبولانس هلال احمر با یک تانک اسرائیلی مطابقت دارد. واشنگتن پست همچنین تأیید کرد که لاشه آمبولانس در مسیری که توسط COGAT، بازوی وزارت دفاع اسرائیل که گذرگاه‌های ایمن خودروهای پزشکی را با ارتش اسرائیل هماهنگ می‌کند، پیدا شده است.

در آوریل ۲۰۲۴، معترضان دانشجویی طرفدار فلسطین که در اشغال دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک شرکت داشتند، تالار همیلتون، از ساختمان‌های دانشگاهی در پردیس مورنینگ ساید هایتس این دانشگاه را تصرف کردند. دانشجویان بنر بزرگی را گشودند که نام این ساختمان را به احترام این کودک به «تالار هند» تغییر داد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب