یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
نظرات: ۳
۰
-
بیلبوردهای عجیب شهرداری تهران دوباره سوژه شد! +عکس

روزنامه شهرداری و بیلیبوردهای پایتخت با عنوان «لشکر نصر» به حمایت از اقدامات رئیس‌جمهور، رئیس‌مجلس، فرمانده نیروی قدس سپاه و وزیر امور خارجه پرداخت اما تصویر رئیس مجلس را جلوتر از رئیس‌جمهور ترسیم کرد!

شهرداری تهران در پی سفرهای رئیس‌جمهور، رئیس‌مجلس، فرمانده نیروی قدس سپاه و وزیر امور خارجه به کشورهای همسایه و مقاومت، به صورت همزمان در تیتر یک روزنامه همشهری و بیلیبوردهای سطح شهر با عنوان «لشکر نصر» به حمایت از این اقدامات شجاعانه پرداخت اما جلوتر بودن قالیباف از پزشکیان با انتقاد برخی کاربران فضای مجازی مواجه شد.

بیلبوردهای عجیب شهردار تهران علیه پزشکیان! +عکس

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    وقتی زاکانی شهردار و چمران با یک قرن سن رییس شورای تهران و ثابتی و رسایی و نبویان و امثالم نماینده باشند دیگه بهتر از این نمیشه انتظار داشت.
  • سیدمحمدفصیح US ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    این چیزهاواسه ماعادیه زمانی که آقای روحانی رعیس جمهوربودرسانه بیشتربه رعیس مجلس وقت یعنی آقای لاریجانی میپرداخت...رسانه ملی بی معنیه رسانه افراطیون منطقی تره یارسانه انحصاری تمامیت خواههاازشون متنفرم
  • سیدمحمدفصیح US ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    ازادمهای عقده ای جز این توقعی نیست مرحوم حاج احمدکافی درموردمنصوردوانغی میگه جالبه اینامکه هم میرفتن حالا من هم میگم جالبه ایناخودشان راعاشق وسینه چاک دین ودیانت میدونن امابویی ازمسلمانی نبرده ان...البته که این کارهای وقیح چیزی از ارزش رعیس جمهور مومن ومظلوم وولایتمدارکم نمیکنه زاکانی خوشوحقیر ترازانچه که بودکرد

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب