یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸
نظرات: ۱
۰
-
لندکروزر جدید؛ شاهکار مهندسی با امکانات حیرت‌انگیز! +تصاویر

این شاسی‌بلند فول‌سایز هیبریدی ۴۵۷ اسب بخار قدرت و ۷۹۰ نیوتون‌متر گشتاور را به صورت ترکیبی تولید می‌کند. وزن جدید برای h۷۰۰ با مشخصات خاورمیانه حدود ۲۷۸۰ کیلوگرم است.

خبرآنلاین نوشت: پس از تقریباً سه دهه حضور در بازار، لکسوس LX سرانجام به موتور الکتریکی مجهز شد. نسل چهارم این SUV بزرگ و فول‌سایز، یک نسخه جدید به نام ۷۰۰h را دریافت می‌کند که بالاترین مدل محسوب می‌شود. لکسوس LX را باید برادر لوکس‌تر و قدرتمندتر تویوتا لندکروزر دانست. 

لکسوس

لکسوس LX۷۰۰h موتور ۳٫۴ لیتری V-۶ تویین توربوشارژ خود را حفظ می‌کند و یک سیستم هیبریدی را به این ترکیب اضافه می‌کند. یک موتور برقی به عنوان ژنراتور بین موتور بنزینی و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک قرار گرفته است.

لکسوس

براساس گزارش motor۱، برای اطمینان از اینکه LX مهارت‌های آفرودی خود را حفظ خواهد کرد، لکسوس یک ساختار ضد آب برای محافظت از باتری طراحی کرده است. یک‌تریم جدید به نام Overtrail برای این خودرو عرضه شده که مجهز به ادوات آفرودی و ویژگی‌هایی برای پیمودن مسیرهای صعب العبور است.

لکسوس

این شاسی‌بلند فول‌سایز هیبریدی ۴۵۷ اسب بخار قدرت و ۷۹۰ نیوتون‌متر گشتاور را به صورت ترکیبی تولید می‌کند. وزن جدید برای h۷۰۰ با مشخصات خاورمیانه حدود ۲۷۸۰ کیلوگرم است. برای پشتیبانی از وزن اضافه شده پیشرانه، پایه‌های موتور قوی‌تری وجود دارد.

لکسوس

تغییرات برای فول‌ترین مدل LX با یک نمایشگر کیلومترشمار جدید ۱۲٫۳ اینچی، صندلی‌های جلو بازطراحی شده و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سریع همراه شده است. علاوه بر این، یک اینورتر AC ضد آب نصب شده در زیر کنسول مرکزی، امکان تأمین برق خارجی تا ۲۴۰۰ وات را فراهم می‌کند.

LX به‌روز شده، از جمله ۷۰۰h جدید، از اواخر امسال به تدریج به فروش می‌رسد و جزئیات قیمت برای مدل هیبرید هنوز اعلام نشده است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب