شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
نظرات: ۱
۰
-
رسوایی جدید برای نتانیاهو: پسرش بخاطر سربازی از کشور فرار کرده!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی برای مردمش کری خوانده که نرفتن به سربازی به خطر انداختن موجودیت صهیونیستها است که پسرش از سربازی فرار کرده و در میامی آمریکا پنهان است.

به گزارش اطلاعات آنلاین، در تازه ترین رسوایی سیاسی در کابینه نتاتیاهو، شین بت، وزیر امنیت داخلی رژیم تلاش کرد خود را از گاف سربازی نرفتن پسر نخست‌وزیر مبرا جلوه داده و اعلام کرد به دنبال گذرنامه دیپلماتیک برای یائیر نتانیاهو پسر ۳۳ ساله نتانیاهو نبوده است.

هاآرتص در خبری نوشت: الی کوهن، وزیر خارجه سابق، صدور گذرنامه را به دلایل امنیتی برای پسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، توجیه کرده بود که شین بت آن را رد می‌کند.

 پلیس در حال بررسی این موضوع است که آیا نزدیکان نتانیاهو پشت این درخواست بوده‌اند که برخلاف رویه استاندارد بود.

تحقیقات در مورد این ماجرا نشان می دهد که شین بت هرگز از وزارت امور خارجه نخواست که برای یایر، پسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، گذرنامه دیپلماتیک صادر کند و دلیلی برای نیاز او به آن ندید.

پلیس اکنون در حال بررسی است که آیا نزدیکان نخست وزیر پشت این درخواست بوده اند یا خیر.

این ماجرا در حالی مطرح شده است که نتانیاهو نرفتن به سربازی و جبهه را خیانت به صهیونیست خوانده و مردم را تحت فشار قرار داده تا همگی به جنگ تحمیلی وی بروند.

به نوشته جروزالم پست پسر ۳۳ ساله وی از آوریل ۲۰۲۳ در میامی با رصد شبانه روزی شین بت و با هزینه ۲.۵ میلیون شیکل معادل ۶۸۳ هزار دلار و از جیب مالیات دهندگان محافظت می‌شود.

یکی از ۵۰ ساله‌ها که دوباره فراخوانده شده می‌گوید نتانیاهو پول بیشتری هم برای پسرش طلب کرده و این در حالی است که ما به جبهه می‌رویم و او در میامی پنهان شده است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    بچه های مسئولین ایران هم سربازی نمیرن واقعا رسوایی به بار میارن

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب