جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
نظرات: ۰
۰
-
چرا این برمودا برای مردم جذاب بود؟ +عکس

برمودا، تاک‌شوی گفتگو محور و کلاسیک حالا توانسته پیام‌های سازندگان خود را به شکل زیرپوستی منتقل کند و در عین حال، مخاطبان را سرگرم کند.

چرا برمودای نسیم موفق بود؟

«برمودا» یک برنامه گفتگو محور کلاسیک بود که توانست در عین انتقال پیام مورد نظر سازندگان خود به شکل زیر پوستی، مردم را سرگرم و مخاطب را همراه کند. گفتگوهایی که در میان انبوهی از تاک شوهای تلویزیونی و شبکه خانگی درخشید و از نمونه های مشابه متمایز شد. از ایرج خواننده تا دکتر شاهوردی رئیس رویان، از دکتر مرندی پزشک رهبر انقلاب تا قاضی پور نماینده سابق مجلس و از ابوالفضل پورعرب تا پسر دکتر حسابی و آقای جدی می فرمایید... سبد رنگینی ساخت که هر لایه ای از مخاطبان می توانست سهمی از کیک خود را با اشتیاق میل کند. کامران نجف زاده در نخستین فصل این تاک شوی خود را مسلط نشان داد و صمیمیتی دور از اغراق و واقعی را به نمایش گذاشت که برای مخاطب دل پذیر جلوه کرد.

برمودا در شبکه های اجتماعی نیز وایرال شد و کامران نجف زاده به پشتوانه سالها خبرنگاری حرفه ای توانست از یک موقعیت پرریسک و خطرناک (تغییر زمین بازی اش و جدایی از خبر صداوسیما) یک فرصت استثنایی برای رسانه خلق کند. بسیاری از چهره هایی که با تلویزیون قهر کرده بودند همچون حیاتی گوینده نوستالژیک خبر با برمودا به صداوسیما برگشتند و انسجام ذهنی و کاراکتر کامران و سوالات خاصش کاری کرد حتی از علی اکبر صالحی یا کدخدایی هم گفتگوهایی صریح و عجیب  ببینیم که برخی از آن مثل  مصاحبه دکتر صالحی بازتاب های جهانی داشت و رویترز و بی بی سی هم آن را «کد» کردند.

نجف‌زاده به گفته خودش نمی خواهد میهمان مانند اسپند روی آتش باشد اما به هر حال سال ها سابقه روزنامه‌نگاری و خبرنگاری در داخل و خارج ایران در کنار حضور میدانی در مناطق جنگی چون لیبی و افغانستان، لبنان و عراق و سوریه... همه در تاثیرگذار شدن مجری و جذابیت برنامه و شناسنامه دار شدنش نقش داشته است.

اتفاقی که باید دید آیا بازهم در شبکه نسیم و تلویزیون کم برنامه تکرار می‌شود یا خیر؟

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب