سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
نظرات: ۰
۰
-
شیخ نعیم قاسم: هرگز نمی‌ترسیم و مرعوب نمی‌شویم +ویدئو

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دومین سخنرانی خود پس از شهادت سیدحسن نصرالله گفت:‌ عملیات طوفان الاقصی سرآغاز تغییر خاورمیانه از طریق حضور و نقش آفرینی مقاومت بود.

خبرآنلاین نوشت: شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دومین سخنرانی خود پس از شهادت سیدحسن نصرالله گفت:‌ دشمن صهیونیستی و آمریکا و غرب تلاش می کنند که به ما فشار بیاورند تا ما را مرعوب کنند اما ما هرگز نمی ترسیم و مرعوب نمی شویم زیرا ما فرزندان شهید و سید محور مقاومت سید حسن نصرالله هستیم.

وی افزود: ملت های منطقه به خط مشی مقاومت ایمان راسخ دارند و عملیات طوفان الاقصی سرآغاز تغییر خاورمیانه از طریق حضور و نقش آفرینی مقاومت بود.

نعیم قاسم خاطرنشان کرد:‌ عملیات طوفان الاقصی سرآغاز تغییر خاورمیانه از طریق حضور و نقش آفرینی مقاومت بود و اگر غرب از اسرائیل حمایت نمی کرد، این رژیم توان ادامه دادن نداشت... آمریکا شریک جرم اشغالگران در سرزمین ما است.

وی تصریح کرد:‌ مقاومت غزه اسطوره ای است و یکسال پایداری کرده و قادر است که بیشتر نیز پایداری کند... مقاومت غزه و کرانه باختری و عملیات در داخل اراضی اشغالی نشان می دهد که ملت و مقاومت فلسطین را نمی توان شکست داد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان‌ تاکید کرد که ایران اسلامی در گفتار و عمل در مسیر برچیدن رژیم صهیونیستی گام برمی دارد، ایران با وعده صادق ۱ و وعده صادق۲ قلب تل آویو را هدف قرار داد و این نشان می دهد که ایران مصمم به حمایت و ایستادن در کنار مقاومت است...اینها می خواهند هرکسی را که در مقابلشان می ایستد را مطیع خود کنند و تنها ایران از مبارزان مقاومت در فلسطین و مقاومت حمایت کرد و این برای ما مایه افتخار است.. کسانی هم که به حمایت ایران از مقاومت شکی دارند باید به ما نشان دهند که خود چه اقدامی در حمایت از مقاومت ارائه کرده اند.

وی در ادامه افزود: " این رویارویی بزرگ با اشغالگران مبارک است و مسیر درستی برای تغییر است چرا که آنچه دشمن انجام می دهد جنگ نیست، کشتار مردم و آزادگان است...درست است که آوارگی لبنانی ها یک بحران است، اما این بخشی از همین فداکاری ها و از جان گذشتگی هاست.

شیخ قاسم با تاکید بر وحدت ملی در لبنان در میان همه فرقه ها و نهادها تصریح کرد "حزب الله و جنبش امل در زمان خوب و بد همیشه با هم متحد هستند... محور مقاومت منسجم ترین و شریف ترین مردم را در خود دارد و ما در ادامه آن ثابت قدم هستیم و پیروز خواهیم شد.

شیخ قاسم تاکید کرد جنگ بین ایران و اسرائیل آنطور که اشغالگران اعلام می کنند نیست، بلکه بین همه ی محور های مقاومت با این موجودیت جعلی است... مقاومت لبنان در حال طاقت فرسایی صهیونیستهاست و هزاران شهرک نشین را از خانه هایشان بیرون کرده است و اگر نتانیاهو بخواهد آنها را به زور بازگرداند، شهرک نشینان بیشتری آواره خواهند شد... درست است که آوارگی لبنانی ها یک بحران است، اما این بخشی از فداکاری هاست... با این همه وحدت ملی در لبنان در میان همه فرقه ها و نهادها وجود دارد و ما به برادر بزرگترمان پروفسور "نبیه بری" اطمینان کامل داریم.

این مقام حزب الله توضیح داد " دستاوردهای روزانه ما عالی است و صدها موشک پرتاب می کنیم توان ما خوب است و دشمن در این باره دروغ می گوید... قبل از آتش بس، هر گونه بحث بیشتر بی ارزش است ما بر ضربات دردناکی که بر ما وارد شده غلبه کرده ایم و همه موقعیت ها با گزینه های جایگزین پر شده است... گواه این که کارها در حزب به آرامی پیش می رود، همین ادامه نبرد ماست.

شیخ قاسم در خصوص تعیین دبیرکل مقاومت حزب الله گفت "ما به پرونده دبیر کلی حزب الله در زمان مناسبش خواهیم پرداخت و قبل از آتش‌بس در مورد هیچ موضوعی بحث نخواهیم کرد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب