دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
نظرات: ۰
۰
-
نگاهی به جنجالی‌ترین پرونده تاریخ پرسپولیس؛ بیرانوند با قرمزها قرار دعوا گذاشت

بیرانوند به عنوان سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران برزخی‌ترین روزهای عمر ورزشی خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، یکی از عجیب ترین پرونده های فوتبال ایران طی سالهای اخیر ماجرای شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل آنچه فسخ غیر قانونی قرارداد خوانده شده است.

دامنه این پرونده به جایی رسیده که طرفین اتهامات بزرگی را به هم وارد کرده اند.

باشگاه پرسپولیس که پیش از آغاز لیگ برتر این شکایت را به جریان انداخته بود بعد از مدت زمانی طولانی رای نهایی را به دست آورد؛ رای عجیبی که به نظر می رسید با آنچه باید می بود فاصله دارد. با این حال باشگاه پرسپولیس که موفق نشده بود بیرانوند را با محرومیت قطعی مواجه کند مبلغی قابل توجهی را در کف خود دید.

در حالیکه ابهامات این پرونده حتی بعد از صدور رای فراوان بود و بسیاری از صاحب نظران نقدهایی جدی به آن داشتند و مصلحت اندیشی را آمیخته با این رای می دیدند، فدراسیون فوتبال به عنوان سیبل حملات جزئیاتی از دلایل صدور چنین رایی آن هم با آنهمه تاخیر ارائه نکرد.

اما مهمترین جنجال این اتفاق را شب گذشته شاهد بودیم، جائیکه علیرضا بیرانوند در برابر خبرنگاران ایستاد و با بیان جملاتی عجیب مدعی شد که هیات مدیره پرسپولیس از وی رشوه گرفته اند. او با این بیانات که بی شک هماهنگ شده بود پرونده را به جنجالی ترین مرحله خود رساند و تهدید کرد که جزئیات ماجرا را بیان خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در مواجهه با این اتهام بزرگ شکایت کرد اما در این میان فدراسیون فوتبال هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است؛ فدراسیونی که که اگر منفعل عمل نمی کرد و رای پرونده زودتر صادر می شد تبعات کمتری را به چشم می دید.

با این حال به نظر می رسد که این قصه سر درازی دارد. بیرانوند به پشتوانه برخی مشورت ها پیش می رود و باشگاه پرسپولیس نیز که با بزرگترین اتهام ممکن روبرو شده تلاش می کند تا از خدشه وارد شدن به وجهه اش جلوگیری کند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب