چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
نظرات: ۱
۰
-
مقام ارشد سپاه تعداد داوطلبان جنگ با اسرائیل را اعلام کرد

مشاور فرمانده سپاه قدس و فرماندهان قرارگاه سری نصرت اظهار کرد: حداقل ۲ میلیون ایرانی غبطه می‌خورند که چرا اجازه پیدا نکردند برای نبرد با داعش در میدان حاضر شوند.

اعتمادآنلاین نوشت: اهوازیان، مشاور فرمانده سپاه قدس و فرماندهان قرارگاه سری نصرت با تاکید بر آمادگی غاطبه مردم ایران برای اعزام داوطلبانه به میدان نبرد با اسرائیل در صورت لزوم، گفت: اگر نبرد زمینی بین جبهه مقاومت با اسرائیل صورت بگیرد، بسیاری از ایرانی‌هایی که نسبت به‌عدم حضور در دفاع از حرم غبطه خوردند، حتما در میدان حاضر خواهند شد. حداقل ۲ میلیون ایرانی غبطه می‌خورند که چرا اجازه پیدا نکردند برای نبرد با داعش در میدان حاضر شوند. بسیاری از این‌ها قسم می‌خورند که آماده‌اند به نبرد با اسرائیل بروند. 

این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد: روزی ده‌ها تلفن به بنده می‌شود و عزیزان با گریه و زاری می‌گویند که حاضرند از جان و مال خود برای چنین نبردی مایه بگذارند. شرایط مثل همان اوایلی است که بحث دفاع از حرم بود و من ایرانی‌هایی را در میدان می‌دیدم که می‌گفتند ما برای رسیدن به سوریه، سه کشور را دور زده‌ایم. یکی دیگر می‌گفت که من پراید مسافرکشی خود را فروخته‌ام و به اینجا آمده‌ام. یکی دیگر می‌گفت من چند ماه است که عروسی کرده‌ام و طلاهای هدیه را فروخته‌ام و به اینجا آمده‌ام. یکی دیگر می‌کفت که خانه خودم را به رهن داده‌ام و خانم خود را به منزل پدرش فرستاده‌ام و مبلغ رهن را هزینه کرده‌ام و به سوریه آمده‌ام. ما چنین آدم‌هایی در مملکت خودمان داریم که این چنین برای مبارزه با صهیونیست‌ها آماده هستند. 

وی در ادامه یادآور شد: اکنون نیروهای اسرائیلی خسته و بُریده و مستاصل هستند، ولی متاسفانه برخی کشورهای منطقه و اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به اسرائیلی‌ها باج و خراج می‌دهند تا آن‌ها را سر پا نگه دارند. البته یهودی‌ها از مرگ می‌ترسند و مرگ را فنا می‌دانند، در صورتی که از نظر ما، مرگ همان حیات دوباره است. آن‌ها هراس دارند که اگر وارد جنگ شوند، اموال خود را از دست بدهند، ولی ما معتقدیم که باید با جان و مال خودمان در راه خدا جهاد کنیم. آن‌ها از نظر اعتقادی نسبت به ما ضعیف‌تر هستند و این که می‌گویند ایران را می‌زنیم، رجزخوانی پوچ است، ولی اگر هم بزنند، از آن‌ها تشکر می‌کنیم که برای حمله سراسری به اسرائیل به ما مجوز بین‌المللی می‌دهند. 

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب