دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
نظرات: ۰
۰
-
از «گیم» به درآمد ماهیانه ۶۰ میلیون تومانی رسیدم/ جذابیت یک شغل ابدی!

یک کاربر حوزه تولید محتوای ویدئویی گفت: میزان درآمد ماهیانه‌ام بستگی به شرایط هر ماه دارد و بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان متغیر است.

نوید ترمه‌باف شیرازی از کاربران فعال در حوزه تولید محتوای ویدئویی در اینترنت که در این فضا به درآمدزایی رسیده است، درباره فعالیت‌های خود توضیح داد: از سال ۹۷ بود که فعالیت استریم در حوزه گیم را آغاز کردم و بیش از دو سال است که مشغول آپلود ویدئو در سایت آپارات هستم. در این بستر به درآمدزایی هم رسیده‌ام و چیزی در حدود یک میلیارد تومان مجموع درآمدم بوده است. 

وی ادامه داد: میزان درآمد ماهیانه‌ام بستگی به شرایط هر ماه دارد و بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان متغیر است. اصلی‌ترین پارامتری که در درآمدزایی در این فضا تأثیر دارد هم استمرار فعالیت است. کاربری موفق است که هفت روز هفته، بتواند زمانی را به این کار اختصاص دهد تا به‌صورت مستمر دامنه مخاطبان خود را گسترش دهند. 

ترمه‌باف درباره واکنش خانواده نسبت به فعالیت‌های خود گفت: از آنجایی که از بچگی دنبال بازی و گیم بودم، خانواده‌ام در زمینه فعالیت در این حوزه مخالفتی با من نداشته‌اند و شکر خدا به‌خوبی توانستم در این زمینه فعالیت‌هایم را استارت بزنم. ورود به دنیای بازی‌ها به سن ۷ سالگی‌ام برمی‌گردد و شاید روزی ۱۰ الی ۱۲ ساعت پای سیستم بازی می‌کردم!

وی افزود: بعضی خانواده‌ها همچنان نسبت به بازی بچه‌ها حساسیت‌هایی دارند اما خانواده من می‌دانستند که من در کنار بازی، به کارهای دیگرم هم می‌رسم. حواسم به درس هم بود و به این دلیل که مشکلی وجود نداشت، مخالفتی هم نمی‌کردند. خانواده‌های دیگر هم شاید اطلاعی از ظرفیت درآمدزایی گیم ندارند و تصور می‌کنند، بازی در هر صورت، به معنای وقت تلف کردن است.

این گیمر در ادامه گفت: احتمالا فعالیت و درآمدزایی در این حوزه هم آرام‌آرام در میان خانواده‌ها جا می‌افتد و فرهنگ آن تغییر می‌کند. من در حال حاضر تنها در سایت آپارات فعالیت دارم که به‌عنوان یک پلتفرم داخلی، پشتیبانی خوبی دارد و فرآیند درآمدزایی آن هم بسیار مطمئن است.

ترمه‌باف تأکید کرد: تا زمانی که بتوانم فعالیت در این بستر را ادامه خواهم داد. به‌خصوص که علاوه‌بر کار و درآمدزایی، همچنان فعالیت در این حوزه برایم جنبه سرگرمی‌ هم دارد. گیم، هنوز برایم جذاب است و شاید  به همین دلیل بتوانم به‌عنوان یک شغل ابدی روی این کار حساب کنم.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب