دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
نظرات: ۰
۰
-
اولین واکنش تراکتور به اقدام عجیب حریف هندی

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی ما با حریف هندی باید سه بر صفر شود.

تسنیم نوشت: یونس باهنر مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره خودداری تیم موهون باگان هند از سفر به تبریز برای دیدار با تراکتور اظهار داشت: خیلی در جریان این موضوع نیستیم، اما ظاهراً قرار بود امروز بیایند که نیامدند. به ما هم تا الان اطلاعی نداده‌اند. امیدواریم بیایند و بازی را انجام بدهیم. در این وضعیت AFC آنها را جریمه خواهد کرد. اگر نیایند نتیجه هم ۳ بر صفر به نفع ما می‌شود و امتیاز برای ماست، اما دوست داریم بیایند و بازی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عدم حضور تیم هندی در ایران را به اطلاع AFC رسانده‌اند، خاطر نشان کرد: قانوناً AFC باید به ما اطلاع بدهد. تیم هندی اگر نمی‌خواهد بیاید باید خودش به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع می‌داد و ما فعلاً خبری نداریم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به این موضوع که تیم موهون باگان به دلیل مسائل غیرورزشی از حضور در تبریز امتناع کرده است، گفت: چنین چیزی نیست؛ ایران کشوری امن است. بعد از جنگ با عراق و طی چندین سال گذشته ما هیچ‌وقت مشکلی نداشتیم. چطور پاختاکور و استقلال تاجیکستان به ایران آمدند و مشکلی نیست و فقط این تیم هندی این حرف را زده است؟!

باهنر در مورد آخرین وضعیت تیم تراکتور نیز توضیح داد: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و ان‌شاءالله بتوانیم همین‌طور ادامه دهیم و به موفقیت برسیم.

وی راجع به عملکرد خوب اسکوچیچ در تراکتور تصریح کرد: او مربی خوب و کاربلدی است و در کل مجموعه خوبی هستیم. زنوزی هم امسال برای تیم سنگ تمام گذاشت و وضعیت خیلی بهتر از گذشته شده است. چندین سال است که زنوزی زحمت می‌کشد و از جیبش هزینه می‌کند. باور کنید خود من اگر بودم از جیبم هزینه نمی‌کردم، ولی زنوزی علاقه‌مند است و باشگاهداری می‌کند. اینکه می‌گویند کسی باشگاهداری کند معاف از مالیات هم می‌شود صحت ندارد،‌ باور کنید یک هزار تومان تخفیف در مالیات‌ها داده نمی‌شود و تیمداری فقط به خاطر علاقه اوست.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب