سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
نظرات: ۰
۰
-
شوک بزرگ به پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت شاید دربی را از دست بدهد.

ایلنا نوشت: پرسپولیس شب گذشته در اولین دیدار لیگ نخبگان در ورزشگاه شاهزاده فیصل برابر الاهلی قرار گرفت و در یک بازی جذاب و نفسگیر با یک گل شکست خورد.

در نیمه دوم این بازی ایوب العملود به یک باره احساس درد کرد و آسیب دیدگی او به شکلی بود که کادرفنی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت بلافاصله او را تعویض کردند و سعید صادقی به بازی رفت. پس از این تعویض اجباری وحید امیری به پست دفاع راست منتقل شد و پشت سر صادقی به جای ایوب ایفای نقش کرد.

در حالی که پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند مشکل این بازیکن جدی نباشد اما از اردوی پرسپولیس در جده خبر می‌رسد که این مدافع راست مراکشی از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شده است. به طور معمول مصدومیت کشاله نوع خفیف حدود دو هفته برای درمان زمان نیاز دارد.

حال به گفته پزشک پرسپولیس، برای روشن شدن شدت آسیب دیدگی این بازیکن، ایوب فردا در تهران ام‌آرآی خواهد داد. پرسپولیس برنامه فشرده‌ای دارد و باید همین جمعه به مصاف آلومینیوم برود و چهارم مهرماه نیز دربی را در پیش دارد.

حال باید دید پرسپولیس که تنها ایوب را به عنوان دفاع راست تخصصی دارد، این بازیکن مراکشی را در دیدار برابر استقلال در تختیار خواهد داشت یا خیر.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب