شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
نظرات: ۰
۰
-
ناظر دیدار سپاهان و ملوان: کسی در ورزشگاه فوت نکرد!

ناظر دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی مدعی شد که هوادار ملوان در ورزشگاه فوت نکرده است.

تسنیم نوشت: داود رفعتی درباره فوت هوادار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در جریان دیدار برابر سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان اظهار داشت: در ابتدا به خانواده آن هوادار مرحوم و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. من از خانواده فوتبال هستم و بارها ایشان را در ورزشگاه‌ها دیده بودم. درگذشت این هوادار بسیار غم‌انگیز بود و همه را ناراحت کرد. برای ایشان از درگاه الهی طلب مغفرت و آمرزش و صبر برای بستگانش دارم.

وی در ادامه افزود: دقیقه ۲۵ بازی، اورژانس خودش احساس مسئولیت کرد و به سمت دو هواداری رفت که دچار مشکل شده بودند. یکی از هواداران با برانکارد و دیگری را با پای خودش به کنار زمین بردند. فردی که در عکس زیر شماره ۸۰ را برتن کرده است، توسط پزشک ورزشگاه احیا شد و او را تا آخر بازی کنار زمین نگه داشتیم تا هیجان سکو به او انتقال داده نشود. هوادار دیگر را به بیمارستانی بردند که پنج دقیقه هم با ورزشگاه فاصله ندارد. این هوادار در بیمارستان فوت کرد و ما از درگذشت او خبر نداشتیم.

ناظر دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی خاطر نشان کرد: دقیقه ۶۰ که پنالتی ملوان گل نشد، تماشاگران ملوان از مازیار زارع خواستند که تیمش را از زمین بیرون بکشد. زارع به من گفت ظاهراً هوادار تیم‌شان فوت کرده است. پزشک ورزشگاه با بیمارستان تماس گرفت و گفت آن هوادار زیر سُرم احیا شده است، اما دقیقه ۷۲ متوجه شدیم فوت کرده است.پزشک ورزشگاه با بیمارستان تماس گرفت و گفت آن هوادار زیر سُرم احیا شده است، اما دقیقه ۷۲ متوجه شدیم فوت کرده است. چرا باید در این شرایط بازی را تعطیل می‌کردم؟ اگر این هوادار فوت نمی‌کرد، آیا انتقاد نمی‌کردند که چرا بازی را متوقف کرده‌ایم؟ براساس کدام ماده از قوانین، بازی متوقف می‌شد؟ هوادار مرحوم در بیمارستان درگذشت، نه در ورزشگاه.

رفعتی راجع به توقف بازی‌ها در مسابقات فوتبال در دنیا با وقوع نمونه‌های مشابه در حاشیه دیدار سپاهان - ملوان، گفت: ما تابع قوانین بالاسری خودمان یعنی AFC هستیم. بازیکن کنار زمین هم فوت کند، مجوزی برای تعطیلی بازی نداریم. زمانی که سکوها متشنج شد بازی را شش دقیقه متوقف کردیم تا همه چیز آرام شود. ما طبق قانون کار را پیش بردیم.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب