سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
نظرات: ۰
۰
-
رونمایی از رونالدو در قلعه‌ حسن‌خان جدی شد

بحث حضور کریستیانو رونالدو در ورزشگاه واقع در قلعه حسن‌خان جدی شد.

ورزش سه نوشت: زمان آماده‌سازی ورزشگاه آزادی، به یک معضل جدی برای تیم‌های بزرگ پایتخت تبدیل شده است. 

دیدارهای حساس لیگ نخبگان در پیش است و سرخابی‌ها باید نخستین دیدارهای خود در این پیکارها را در ورزشگاه شهر قدس برگزار کنند.

اولین بازی‌های خانگی دو تیم به قلعه حسن‌خان منتقل شده و استقلال در بازی با الغرافه و پرسپولیس در جدال با پاختاکور می‌بایست در این استادیوم به مصاف رقبای خود بروند. اما بدون شک مهم‌ترین بازی خانگی دو تیم، در جدال برابر النصر خواهد بود.

استقلال باید در تاریخ اول آبان، از النصر پذیرایی کند. بدون شک حضور فوق ستاره‌های نماینده النصر در ایران و در صدر آنها، کریستیانو رونالدو، باعث خواهد شد تا این بازی از حساسیت بسیار بالایی نزد هواداران استقلال و علاقه‌مندان به فوتبال در ایران برخوردار باشد.

طی هفته‌های گذشته، اخباری که بعضاً رنگ و بوی مزاح و شوخی داشت، درباره میزبانی استقلال از رونالدو در قلعه حسن‌خان منتشر شده بود که اکنون با جدیدترین صحبت‌های رئیس استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور، به نظر می‌رسد که این موضوع در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر بود که داوود رفعتی درخصوص زمان آماده شدن ورزشگاه آزادی گفت: در فضای مجازی اعلام شده بود که ورزشگاه آزادی در ۱۲ بهمن آماده خواهد شد، اما این ورزشگاه ان‌شاءالله تا پایان آذر ماه آماده خواهد بود. اگر زودتر آماده شود، قطعاً دیدار استقلال و النصر اولین بازی خود را در آنجا برگزار خواهد کرد، در غیر این صورت بازی پرسپولیس و النصر اولین مسابقه‌ای خواهد بود که در آن ورزشگاه خواهد شد.

اظهارات رفعتی قطعا به مذاق هواداران استقلال خوش نخواهد آمد. طرفداران این تیم امیدوار بودند تا در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی، از رونالدو و هم تیمی‌هایش پذیرایی کنند و حالا احتمال دارد که دیدار با  النصر نیز در ورزشگاه شهر قدس برگزار گردد.

نکته مهم این است که اگر اظهارات رفعتی عملی شود و بازی پرسپولیس و النصر، دیدار افتتاحیه استادیوم آزادی پس از بازسازی باشد، آنگاه هر چهار بازی خانگی استقلال برابر الغرافه، النصر، پاختاکور و الشرطه در استادیوم قلعه حسن‌خان و سه بازی خانگی پرسپولیس مقابل پاختاکور، الغرافه و الشرطه نیز در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب