دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
نظرات: ۱
۰
-
درخواست علم‌الهدی برای بودجه بیشتر یک نهاد حوزوی!

درخواست علم‌الهدی برای تخصیص بودجه بیشتر به جامعه المصطفی خبرساز شد.

 مهر نوشت: سید احمد علم‌الهدی در دیدار با رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه جامعه المصطفی العالمیه اظهار کرد: این مجموعه در واقع فرصتی است که ما می‌توانیم از طریق آن اندیشه‌های انقلابی و اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی نشر و توسعه دهیم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دامنه فعالیت جامعه المصطفی العالمیه بسیار گسترده است، افزود: فعالیت‌های فرهنگی و علمی در این مجموعه توأم با یکدیگر انجام می‌شود؛ بنابراین اگر ما قصد داریم تا برای توسعه اسلام اثرگذار باشیم و اندیشه‌های انقلاب و مبانی فکری امام خمینی (ره) را به سایر کشورها صادر کنیم، باید از ظرفیت جامعه المصطفی العالمیه به خوبی استفاده کنیم.

وی پیروزی و پیشرفت جبهه مقاومت و صدور مبانی انقلاب اسلامی را نیازمند یک پشتوانه فرهنگی قوی دانست و ابراز کرد: جامعه المصطفی العالمیه با انتقال اندیشه، تفکر انقلابی و نگاه ولایی به طلبه‌های خارجی این پشتوانه فرهنگی را برای ما در مناطق مختلف ایجاد می‌کند.

علم الهدی با اشاره به امکانات محدود این مجموعه بیان کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای که در این جامعه المصطفی صورت می‌گیرد نیازمند بودجه مشخص و بیشتری است که می‌تواند از سوی دولت تأمین شود تا تأثیرگذاری و فعالیت‌های این مجموعه رشد و توسعه بیشتری به خود بگیرد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب