یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
نظرات: ۱
۰
-
شوک به کاروان پارالمپیک؛ طلا و رکورد تاریخی ایران از بین رفت

کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک پاریس اعتراض مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران نسبت به دیسکالیفه‌شدن صادق بیت‌سیاح در رقابت‌های پرتاب نیزه را رد کرد.

ایسنا نوشت: در جریان رقابت پرتاب نیزه کلاس F۱۱ بازی‌های پارالمپیک پاریس، صادق بیت‌سیاح، ملی‌پوش ایران، با رکورد ۴۷.۶۴ متر ضمن شکستن رکورد پارالمپیک به مدال طلا دست یافت اما پس از این مدال‌آوری، مسئولان برگزاری بازی‌ها بیت‌سیاح را دیسکالیفه کردند و مدال طلا به نماینده هند رسید.

پس از کسب مدال طلای پرتاب نیزه از سوی صادق بیت‌سیاح در پارالمپیک پاریس، مسئولان برگزاری بازی‌ها این ورزشکار را دیسکالیفه کردند؛ اتفاقی که با اعتراض مسئولا کاروان ایران همراه شد و به دنبال این اتفاق، مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران اعتراض خود را نسبت به این موضوع به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردند.

در نهایت کمیته برگزاری بازی‌ها اعتراض مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران را رد کرد تا دست صادق بیت‌سیاح از کسب مدال طلا در بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ کوتاه بماند. پس از ردشدن اعتراض مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران از سوی کمیته برگزاری بازی‌ها، مجددا اعتراض دیگری از سوی مسئولان ایرانی ارائه شده و قرار است جلسه دیگری در این خصوص برگزار شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب