شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
نظرات: ۰
۰
-
سبزی‌شستن کامالا هریس در وان حمام سوژه شد!

در هفته گذشته تب مبارزات انتخاباتی ایالات متحده با خبرهای عجیب و غریب توام شد و کامالا هریس و ترامپ کمالات خود را با حرف زدن از پشه و سبزی به رخ هم کشاندند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، پشه‌ها و سیاستمداران شباهت زیادی با هم ندارند، اما دونالد ترامپ همچنان موفق شد زمانی که یکی از حشرات او را در مراسم شهرداری پنسیلوانیا در روز چهارشنبه او را گزید، این ارتباط نامحتمل را ایجاد کند.

ترامپ بعد از آزار دیدن از پشه گفت: «ما پشه‌هایی که اطرافمان می‌چرخند را دوست نداریم. ما می‌خواهیم با آنها کاری نداشته باشیم -- و با سیاستمداران بدی که از کشور ما متنفرند نیز کاری نداریم.»

اما کامالا هریس رقیب ترامپ در کمپین انتخاباتی از عادات آشپزی خود سخن پراکنی کرد و گفت چگونه یکبار قبل از مهمانی شب کریسمس یکی از دوستانش، در وان حمام سبزی شسته است!

وی تاکید کرد: «من دروغ نمی‌گویم که این همه سبزی پاک کردم و مجبور شدم آنها را در وان حمام بشویم. من حقیقت و به شما می‌گویم.»

از سوی دیگر جی دی ونس معاون ترامپ نیز این هفته با یک ویدئوی وایرال شده مورد حمله رقیب قرار گرفت.

اما این بار نه به خاطر سیاستش یا سخنرانی‌هایش، بلکه به خاطر تلاش ناخوشایندش برای دست دادن با یک زن مسن که خوشآمدگویی مشتی به وی نشان داد، مورد تسمخر دموکرات‌ها قرار گرفت.

این ویدئو برای قبل از معاون شدنش و مربوط به سال گذشته در اوهایو بود که به اشتباه به جای خوشآمدگویی با مشت، دست می‌دهد و تلاشش برای دست دادن ناموفق از آب در می‌آید.

در آن سو نیز کمپین هریس ادعا کرد که نامزد دموکرات قبلا در مک دونالد کار می‌کرده و حالا جمهوری خواهان گیر داده‌اند تا دار و دسته کامالا هریس برای حرف خود سند رو کنند.

و دعواهای انتخاباتی تا دو ماه دیگر همچنان ادامه خواهد داشت.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب