چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
نظرات: ۰
۰
-
پاییز امسال دیرتر از همیشه می‌آید

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، پاییز امسال دیرتر از حد معمول آغاز خواهد شد.

مهر نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه وضعیت جوی در اکثر مناطق آرام است، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، پاییز امسال دیرتر از حد معمول آغاز می‌شود.

 صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تا پایان هفته مجدداً دمای هوا در اکثر نقاط کشور تا سه درجه افزایش می‌یابد، گفت: روزهای پنجشنبه (۱۵ شهریور) و جمعه (۱۶ شهریور)، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب، شمال غرب و در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات بارش پراکنده، وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: همچنین، روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر تا روز جمعه مواج خواهد بود.

وی گفت: آسمان تهران امروز (چهارشنبه، ۱۴ شهریور) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۵ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه صاف، در بعد از ظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۶ و ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب