سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
نظرات: ۰ |
۰
بمب ساعتی استقلال در دست نکونام؛ جنگی که کلید خورد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جواد نکونام که با سکوت خود طی هفته‌های گذشته چهره‌ای راضی از خود به نمایش گذاشته بود حالا منتقد مدیران استقلال شده است.

به گزارش اطلاعات آنلاین، عملکرد استقلال در دومین دیدار فصل خود برابر ملوان بندانزلی انتقاداتی را به دنبال داشت. جواد نکونام به عنوان نفر اول کادر فنی استقلال هدف این انتقادات قرار گرفت؛ سرمربی ای که به رغم جذب ستارگان مورد نیاز خود اما همچنان بر این موضوع تاکید دارد که باشگاه باید نفرات دیگری را جذب کند.

پروسه نقل و انتقالات تابستانی استقلال به شکلی عجیب و مرموز پیش رفت و تنها در زمان هایی که رسانه رسمی این باشگاه از نفرات جذب شده رونمایی می کرد جامعه رسانه ای و هواداری از قطعی شدن جذب بازیکنان مطلع می شدند. البته در این میان انتقاداتی هم به این روش وارد بود. در همان روزها بود که حسن روشن پیشکسوت منتقد باشگاه استقلال در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی اطلاعات آنلاین این روش را مورد انتقاد قرار داد و ادعا کرد که استقلال با این شکل یارگیری که نه کمیته فنی پشت آن قرار دارد و نه افکار پشت پرده این آمدن ها مشخص شده به مشکل خواهد خورد.

جواد نکونام که به نظر می رسید این فصل قصد تقابل با مدیران استقلال را ندارد و حداقل سکوت او اینگونه نشان می داد، بعد از بازی با ملوان صحبت هایی را مطرح کرد که نشان می داد بین کادرفنی و مدیران باشگاه انشعاباتی وجود دارد.

نکونام در آخرین نشست خبری خود گفت: «به سمیعی گفتم چرا اینقدر لفت می‌دهید. بازی تراکتور و پرسپولیس را دیدید که تیم‌ها کامل در زمین بودند اما برای ما دوباره بحث سقف بودجه پیش آمد. یک روز با شهریاری صحبت کردم و ایشان صحبت خوبی انجام داد. به سمیعی گفتم سقف بودجه مشکل من نیست و نیاز به بازیکن دارم.»

این مربی البته شب گذشته در مصاحبه ای دیگر کمی از مواضع خود کوتاه آمد اما این اتفاقات نشان می دهد که او همچنان از برخی مسایل دلخور است.

او در بخشی از مصاحبه شب گذشته خود اعلام کرد:  «اگر امروز مشکلات کمتری نسبت به گذشته داریم هم به خاطر این است که همکاری ارکان باشگاه با قبل قابل مقایسه نیست. هرچند مشکلاتی داریم و امید دارم آنها زودتر حل شوند. ولی هم هواداران استقلال بدانند و هم همه کسانی که فوتبال را پیگیری می‌کنند که معتقدم برای حل چالش‌های باقیمانده، نسخه ما همدلی و همکاری تمام قد است.»

او که تجربه جنگ و جدل فرسایشی و چند ماهه با علی خطیر مدیرعامل پیشین استقلال را دارد نمی خواهد با ورود به میدان جنگ با مدیران جدید باشگاه از خود چهره ای همواره ناراضی را معرفی کند اما مصاحبه اخیر وی و برخی اختلافات زیرپوستی در باشگاه استقلال نشان می دهد که آنها آب شان با هم در جوی نمی رود.

شایعه قرار داشتن یک مربی خارجی در آب نمک باشگاه مزید بر علت شده تا برخی عاقبت خوشی را برای این همکاری متصور نباشند با این حال اگر استقلال نکونام هر چه سریعتر نتواند فوتبال تماشاگر پسندی را ارائه کند آنوقت است که توپ به زمین سرمربی تیم خواهد افتاد.

استقلال روزهای مهمی را پیش رو دارد؛ نتایج این تیم در هفته های پیش رو تعیین خواهد کرد که نکونام و همکارانش همچنان از سوی باشگاه حمایت خواهند شد یا خیر.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب