دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
نظرات: ۵ |
۰
حمید رسایی با خاک یکسان شد؛ به جای توئیت زدن به فکر مشکلات مردم باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توئیت جدید حمید رسایی که به انتخاب وزرای دولت چهاردهم کنایه زده، با انتقاد رو به رو شد.

عصر ایران نوشت: آقای حمید رسایی، نماینده جبهه پایداری در مجلس در توئیتی به رأی اعتماد مجلسی ها به وزرای دولت چهاردهم این گونه کنایه زده:
« ‏امروز در حرم حضرت عبدالعظیم، آقایی که برادر دو شهید بود و می‌گفت در تمام بزنگاه‌ها پای کار انقلاب بوده از اینکه برای استخدام در آموزش و پرورش مشمول ماده ۱۹ شده (یعنی در گزینش رد شده) درخواست کمک کرد! چه می‌گفتم؟ گفتم اگر قبول نکردند معلم شوی بیا از طریق مجلس وزیر شو، راحت‌تر است. »
بسیار شیرین زبانی کرده است آقای رسایی و کلی مایه انبساط خاطر شد؛ حالا ما هم چیزی به ایشان می گوییم بلکه متقابلاً باعث انبساط خاطر ایشان هم بشود: 

آقای رسایی!
ضمن عرض زیارت قبول، از این پس اگر کسی از شما شغل خواست، در کنار پیشنهاد وزارت به او، می توانید پیشنهاد کنید که از حالا شروع کند به شعار دادن و لاف زدن و داد کشیدن با هدف اولیه عضویت در جبهه پایداری و سپس کاندیداتوری مجلس و نشستن ور دل خودتان.
به هر حال احتمال این که یکی از ۲۹۰ نماینده با رأی ۵ درصدی باشد بیشتر است تا این که بخواهد یکی از ۱۹ وزیری باشد که باید دستکم ۵۰ درصد رأی مجلس را داشته باشد.

البته برای این که آن بنده خدا الکی هم امیدوار نباشد به او بگویید فرمول تان برای کاریابی، زمانی کار می کند که مردم رأی ندهند، اما امان از روزی که اکثریت پای صندوق ها بیایند!

ضمن این که بهتر بود به عنوان نماینده مجلس به مشکل آن شهروند رسیدگی می کردید نه این که بیایید و توئیت بزنید "چه می‌گفتم؟" و فراتر از آن فکری به حال نظام گزینشی بکنید که این گونه مردم را قلع و قمع می کند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب