دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
نظرات: ۱ |
۰
یامگا به استقلالی‌ها هشدار داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوین یامگا برای دریافت مطالبات خود به باشگاه استقلال نوتیس داد.

ورزش سه نوشت: وضعیت کوین یامگا و استقلال در شرایط پیچیده‌ای قرار دارد. ستاره فرانسوی که به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه چشم با مشکلات بزرگی مواجه شده، در هفته‌های گذشته تلاش زیادی انجام داد تا بتواند به میادین بازگردد اما به‌خاطر شرایط خاصی که دارد، از لیست آبی‌ها کنار گذاشته شد.

با این وجود، یامگا در تمرینات آلومینیوم اراک نیز شرکت کرد تا در صورت رضایت مجتبی حسینی، بتواند برای این تیم به میدان برود. انتقالی که البته نهایی نشد تا حضور ستاره فرانسوی در ایرالکو نیز منتفی شود.

اما مسئله‌ای که در میان است، به نوتیس‌های یامگا برمی‌گردد که طی روزهای گذشته برای باشگاه استقلال ارسال کرده و خواستار دریافت مطالباتش شده است. او دو مرتبه به آبی‌ها نوتیس داده که در صورت عدم دریافت مطالباتش، بتواند قراردادش را فسخ کند.

در این میان نیز گفته می‌شود که استقلالی‌ها به یامگا اعلام کرده‌اند بر سر میز مذاکره بنشیند تا طرفین برای فسخ دو طرفه، به توافق برسند. درخواستی که ناراحتی یامگا را نیز به دنبال داشته و او امروز با انتشار یک استوری به زبان فارسی، به این موضوع واکنش نشان داد.

لازم به ذکر است که باشگاه استقلال در روز گذشته با انتشار مصاحبه‌ای از پزشک تیم، رسماً از غیرقابل بازگشت بودن یامگا به ترکیب تیم خبر داده و حتی به این بازیکن توصیه شده بود تا در لیگ‌هایی با سطوح و فشار پایین‌تر شرکت کند تا سلامتی چشم دیگر او به خطر نیفتد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب